Z CDA Premium korzysta już 100 tysięcy osób

W trakcie ostatnich świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Nowego Roku użytkownicy CDA Premium spędzili na oglądaniu filmów łącznie ćwierć miliona godzin. Jednocześnie liczba osób płacących abonament wzrosła do 100 tysięcy.
O autorze
1 min czytania 2018-01-04

Oglądalność filmów na kanale CDA Premium w dni świąteczne była wyższa mniej więcej dwa razy niż w normalne dni wolne od pracy. W trakcie pięciu dni świątecznych – wliczając wigilię i dwa dni świąt oraz Sylwestra i pierwszy dzień 2018 roku – abonenci CDA Premium spędzili przed ekranami komputerów i telewizorów łącznie ćwierć miliona godzin.

Najbardziej „filmowymi” dniami tego okresu był pierwszy i drugi dzień świąt – średnio każdy z użytkowników oglądał filmy przez blisko 3 godziny. Natomiast w wigilię, Sylwestra i Nowy Rok średnio korzystano z kanału nieco mniej niż 2 godziny. Zwykle oglądano w tym czasie po dwa filmy dziennie, choć rekordziści potrafili zobaczyć nawet kilka – rekord to 10 filmów obejrzanych przez jednego użytkownika w Nowy Rok.

W trakcie świąt Bożego Narodzenia najbardziej popularne było kino familijne i komedie, natomiast w ostatni dzień starego roku i pierwszy nowego najchętniej wybierano kino akcji lub komedie.

Szczegółowa analiza godzin w poszczególne dni pokazała, że w wigilię najwięcej osób korzystało z CDA Premium w późnych godzinach wieczornych i w nocy. Podobnie wyglądał rozkład godzinowy w trakcie Sylwestra. Natomiast w trackie obydwu dni świąt i Nowego Roku intensywność oglądania była mniej więcej taka sama przez cały dzień.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kanał CDA Premium zawiera blisko 4 tysiące licencjonowanych filmów, bajek i seriali i jest jednym z  najpopularniejszych serwisów sVOD w Polsce – korzysta z niego już 100 tys. abonentów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing