Z DDB do San Markos. Karina Komorowska nowym CEO agencji San Markos

Karina Komorowska objęła stanowisko CEO agencji reklamowej San Markos. Odpowiada za zarządzanie agencją, strategią biznesową, nadzór nad tworzeniem oraz realizacją strategii marketingowych dla wszystkich Klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-11-28

Z branżą reklamową związana jest od prawie 17 lat. Doświadczenie zdobywała w sieciowych i lokalnych w agencjach reklamowych. Ostatnio zajmowała stanowisko Executive Business Director i była członkiem zarządu w agencji DDB & Tribal. Wcześniej pracowała w Change Communications oraz Saatchi & Saatchi.

„Ta decyzja to znaczący krok we wzmocnieniu i rozwoju San Markos. Powierzam zarządzanie agencją Karinie, która ma ogromne doświadczenie w branży, jest kompetentna, ambitna, a także – co dla nas istotne – wyznaje te same wartości, jakie przyświecają całemu zespołowi” – mówi Magdalena Czaja, Prezes Rady Nadzorczej Spółki.

„San Markos przechodzi do ofensywy. Przed naszym zespołem czas wytężonej pracy. Nasze działania koncentrujemy na podwyższaniu standardów zarządzania projektami i procesami. Kolejne miesiące to również pozyskiwanie nowego biznesu oraz rozwijanie kompetencji z zakresu digital i obsługi social mediów.” – komentuje Karina Komorowska, CEO San Markos.

Po okresie przejściowym, zwieńczonym zatrudnieniem Kariny Komorowskiej, Magdalena Czaja dotychczasowa Prezes Agencji, powraca na stanowisko Przewodniczącej Rady Nadzorczej i skoncentruje się na wspieraniu działań new business oraz aktywnym udziale w strukturach organizacji branżowych, zwłaszcza w roli Wiceprzewodniczącej Komisji Etyki Reklamy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj