Nowa odsłona kampanii wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. Tegoroczna idea ukazana została w spotach reklamowych z udziałem Natalii Partyki i Sebastiana Kawy, które od 18 marca br. oglądać można w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.
„W Ż postaw na swoim”, „Bierz Ż w swoje ręce”, „Ż odwrotnie niż wszyscy”, „Ż w pełni”, „Dziel z kimś Ż” – oto hasła pojawiające się w tegorocznej kampanii reklamowej Żywca. W spotach zobaczyć można bohaterów będących prawdziwą emanacją Chęci do Ż – m.in. wykonującego podniebne akrobacje pilota szybowcowego – Sebastiana Kawę – piętnastokrotnego mistrza świata w konkurencjach szybowcowych oraz wielokrotnego rekordzistę świata w szybownictwie, czy czterokrotną Mistrzynię Paraolimpijską oraz trzykrotną uczestniczkę Igrzysk Olimpijskich – Natalię Partykę, biorącą udział w nietypowej rozgrywce ping-pongowej.
Zobacz również
– Chcemy pokazywać, że warto jest robić w życiu to, co się lubi i cieszyć się Ż – mówi Ewa Kierlik, p.o marketing manager marki Żywiec. – W nowej kampanii w charakterystyczny dla siebie, lekki i inteligentny sposób Żywiec pokazuje swoje rozumienie apetytu na życie. Poczucie humoru, dystans do siebie i konsekwencja w naszej komunikacji sprawiają, że marka nieustająco buduje przewagę nad konkurentami – podkreśla Kierlik.
Nowe spoty można zobaczyć od 18 marca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.
Za działania w ramach kampanii odpowiadają 2012 Agency (kreacja komunikacji), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja – obraz), Ztudio&Burza (postprodukcja – dźwięk), VMLY&R (digital, social media), Starcom (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Hope (PR). Reżyserami spotu są Marco Bellone i Giovanni Consonni.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing