Netizens jako pierwszy dom produkcyjny z Polski zdobył zaufanie grupy Emaar – właścicieli galerii handlowej The Dubai Mall. Razem z lokalnymi partnerami – Sign Works i agencją kreatywną Centdegres – firma z Katowic przygotowała instalację interaktywną, którą zlokalizowano w największym centrum handlowym na świecie.
Instalacja Spring Fragrance to pełen… kwiatów i zapachów wiosenny ogród, który rozkwitł na pasażu przy Fashion Avenue, tuż obok butików Armani i Louis Vuitton. Dzięki kreatywnej technologii, klienci centrum mogą zanurzyć się w jednej z czterech unikalnych kompozycji zapachowych. Wystarczy tylko wybrać odpowiednią ikonę na ekranie dotykowym, a aplikacja wyświetli informację o zapachu, natomiast zaprogramowany przez Netizens system wypełni pomieszczenie delikatną mgiełką.
Zobacz również
Spring Fragrance wzorowana jest na prezentacji z paryskiego Grand Musee du Parfum. Wystawę będzie można oglądać w Dubai Mall do 12 maja. O frekwencję zarządcy galerii handlowej mogą być spokojni, ponieważ co miesiąc odwiedza ją kilka milionów turystów z całego świata.
Netizens jest dostawcą rozwiązań technologicznych dla agencji interaktywnych, startupów oraz klientów, którzy stawiają na innowacje w marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing