Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Z Kubusiem drugie śniadanie nigdy nie jest nudne!

Marka Kubuś od roku konsekwentnie wspiera ideę drugiego śniadania, edukując inspirując w tym zakresie mamy oraz ich dzieci.
O autorze
1 min czytania 2014-09-19

Kubuś przygotował imponujących gabarytów niespodziankę, dzięki której przypomina tysiącom przechodniów o drugim śniadaniu i udowadnia, że z Kubusiem nigdy nie jest ono nudne. W ramach głośnej kampanii „Po pierwsze drugie śniadanie”, Kubuś zachęca dzieci i dorosłych do przygotowywania i spożywania ciekawych, pożywnych oraz smacznych drugich śniadań i podkreśla, jak ważną rolę spełnia ten posiłek.

Już od dzisiaj, przez cały weekend, w Galerii Krakowskiej w Krakowie będzie stała unikalna, ogromna, interaktywna śniadaniówka o imponującej wysokości 3,5 m. Prawdopodobnie to największy na świecie pojemnik na drugie śniadanie! Dzięki specjalnej aplikacji, każde dziecko może podejść do śniadaniówki i wybrać smakowity posiłek, na który ma ochotę. Kubuś od 10-18  będzie aktywnie przypominał Krakowianom i turystom odwiedzającym galerię o idei drugiego śniadania. Kubuś przygotował dla dzieci przepyszne drugie śniadanie zapakowane w wyjątkowe Kubusiowe śniadaniówki, idealne do szkolnego plecaka oraz wiele innych niespodzianek. Zapraszamy!

Agencja odpowiedzialna za przygotowanie akcji: VOC Events
Data rozpoczęcia akcji: 19.09.2014

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing