Wszystko bez zadęcia i zbędnego patosu.
Oczywiście oprócz wymienionych tematów, marka docenia poczucie humoru, które zobaczyć mogli użytkownicy YouTube…
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Ci, którzy korzystają z AdBlocka nie mają tego problemu, ale część z nas dobrze zna przycisk „Pomiń reklamę”. IKEA w ciekawy sposób wykorzystała go, by pokazać rutynę codziennego dnia.
Marka stworzyła reklamy, które są bezwzględnie pozbawione energii, muzyki, a hipnotyzują każdego, kto tylko zerknie na produkcję…
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
My jesteśmy pod wrażeniem nudy w reklamie, dlatego z ciekawości obejrzeliśmy je do końca! A Wy, co o nich myślicie?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Większość reklamodawców pokazuje perfekcyjne życie, błyszczące meble, uśmiechnięte rodziny i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że prawdziwe życie wygląda zgoła inaczej. IKEA stawia w swojej komunikacji na naturalizm i odwzorowanie codzienności. Bo przecież jest tam, gdzie dzieje się życie.
PS2
IKEA nieraz pokazała, że życie nie składa się tylko z pięknych i pełnych namiętności chwil. W jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe i dlaczemu powinny podelgać gwarancji?
PS3
Reklamy brandu kochają wszyscy. IKEA w spotach porusza różne kwestie z życia. Tutaj możecie zobaczyć TOP5 reklam, za które kochamy markę!