Z okazji 50. rocznicy „Grease” Pepsi prezentuje nowe puszki w stylu retro i odświeża muzyczny przebój z Doją Cat

Z okazji 50. rocznicy „Grease” Pepsi prezentuje nowe puszki w stylu retro i odświeża muzyczny przebój z Doją Cat
Z okazji 50. rocznicy kinowego hitu „Grease” Pepsi podjęło współpracę z piosenkarka Doją Cat i wypuściło na rynek napoje gazowane w specjalnej limitowanej odsłonie, a także odświeżyło kultowy utwór z musicalu.
O autorze
1 min czytania 2021-09-13

Przebój „You’re the One That I Want” można teraz usłyszeć w całkiem nowej odsłonie – w wykonaniu trzykrotnie nominowanej do nagrody Grammy piosenkarki.

Na potrzeby kampanii nakręcono spot, w którym Doja Cat występuje w scenerii Rydell High – miejsca znanego z filmu „Greace” z 1978 roku. Spot jest ukłonem marki w stronę nostalgii w stylu retro. Utwór opiera się na oryginalnym wykonaniu, ale zawiera nowe instrumentalne i wokalne zwroty akcji, charakterystyczne dla rozpoznawalnego stylu Doja Cat. 

Adresatem piosenki „You’re the One That I Want” w wykonaniu Doja Cat, nie jest jednak mężczyzna, jak sugeruje oryginalna piosenka – ale jest to puszka orzeźwiającej, lodowatej Pepsi. W spocie pokazano napój Soda Shop, który występuje w smakach Cream Soda i Black Cherry.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Praca z Pepsi nad remake’iem „You’re the One I Want” była surrealistyczna. To kultowa piosenka i marka, więc posiadanie licencji twórczej, aby nadać jej własny charakter podczas uruchomienia Pepsi-Cola Soda Shop, było jedyną w życiu szansą, musiałam być jej częścią – powiedziała Doja Cat. 

Nostalgiczny nastrój kampanii jest jeszcze bardziej wzmocniony przez projekt etykiet na puszki dla limitowanej serii. Pepsi zrezygnowało ze zwykłej białej, czerwonej i niebieskiej kolorystyki, aby zamiast tego wprowadzić jasne kolory i nową czcionkę. Dodatkowo – na etykietach marka widnieje jako Pepsi-Cola, a nie Pepsi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się