Z okazji dnia kobiet Dziadek do orzechów zmienił się w Babkę do orzechów

Z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów postanowiła zmienić swój branding. W tym tygodniu w logo agencji widoczne będą pełne, czerwone usta, gustowny czerwony kapelusz i długie rzęsy.
O autorze
0 min czytania 2018-03-07

Zmiany widać na kanałach społecznościowych marki, stronie internetowej dziadekdoorzechow.com oraz szyldzie na budynku przy ulicy Prusa 10 w Krakowie, w którym mieści się siedziba agencji.

To wszystko symboliczne gesty, którymi agencja świętuje 8. marca – międzynarodowy dzień kobiet – chcąc pokazać, że babki też dają radę rozłupać najtwardsze orzechy!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj