Z okazji tegorocznego dnia singla Pizza Hut postanowiła nieco inaczej zinterpretować nazwę tego święta, a dokładniej – w muzyczny sposób. Marka bowiem postanowiła dać swoim klientom okazję, by wykazali się odrobiną kreatywności i „nagrali singla na dzień singla”, czyli nietypowe zamówienie pizzy o muzycznym charakterze. Można śpiewać, rapować, wykorzystywać beatbox – wystarczy obudzić swojego artystycznego ducha.
Pomocą może okazać się zamówienie, które specjalnie dla Pizza Hut, w swoim stylu nagrał Dezy – youtuber, który od 2011 roku prowadzi własny kanał, gdzie podejmuje się kreatywnych, muzycznych wyzwań. Na swoich filmach m.in. wydobywa dźwięki z nietypowych obiektów (puszka po napoju) czy też niespotykanych instrumentów (otamatone).
Zobacz również
Muzyczny konkurs organizowany przez Pizza Hut wystartował 15 lutego br.. Uczestnicy mogą nadsyłać swoje zgłoszenia do 20 lutego, a już 24 lutego dowiemy się, czyje zamówienia pizzy okazały się najlepsze. Autorzy trzech najlepszych zgłoszeń otrzymają vouchery do wykorzystania w serwisie Eventim.pl. Dodatkowo Pizza Hut nagrodzi 5 osób bonami na trwający do 9 marca Festiwal Pizzy.
PS
W listopadzie 2018 roku Pizza Hut nawiązała współpracę z Toyotą i podczas targów Specialty Equipment Market Associations w Las Vegas zaprezentowała mobilną fabrykę pizzy, która nie tylko sama ją przygotowuje, ale też dostarczy pod wskazany adres.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach sponsoringu nad NFL w 2018 roku Pizza Hut wprowadziła nietypowe opakowania na pizzę, które służyły jako plansza do gry, gdy połączyło się je z aplikacją mobilną, wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość.