W ubiegłym miesiącu Maczfit zorganizował wyjątkową inicjatywę #MaczLove, w ramach której przekazał wsparcie tym, którzy najbardziej go potrzebowali. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia marka nie zwalnia tempa i ponownie dzieli się radością. Niebawem setki posiłków po raz kolejny wyjadą z siedziby firmy, by wywołać uśmiech na twarzach seniorów w całej Polsce!
„Czas izolacji i obostrzeń” sprawia, że dla wielu atmosfera najbliższych Świąt Bożego Narodzenia nie będzie przypominała tej z ubiegłych lat. Ograniczenia liczby gości przy wigilijnym stole oraz troska o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych sprawią, że niektórzy ten magiczny, zimowy czas spędzą w osamotnieniu. Marka Maczfit, która regularnie wspiera potrzebujących, nie spoczywa na laurach i ponownie realizuje akcję #MaczLove, w ramach której w ubiegłym miesiącu setki posiłków trafiły prosto pod drzwi seniorów. Tym razem nie będzie inaczej. W grudniu posiłki cateringu dietetycznego po raz kolejny wyjadą z siedziby firmy, by wywołać uśmiech na twarzach ludzi z całej Polski!
Zobacz również
Maczfit zachęca, by zgłaszać potrzebujące osoby poprzez ankietę opublikowaną na kanale marki na Facebooku. Każde zgłoszenie będzie weryfikowane, a wybrani otrzymają smaczne i zdrowe posiłki bezpiecznie prosto pod drzwi.
– Maczfit poprzez działalność jaką prowadzi, ma potencjał, by angażować się i wspierać tych, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji. To już kolejny raz w tym roku gdy identyfikując ważny problem społeczny, adresujemy dobro najbardziej potrzebujących. I nie spoczniemy na laurach. W ramach inicjatywy #MaczLove regularnie planujemy dzielić się tym, co robimy najlepiej – smacznymi i zdrowymi posiłkami – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu marki Maczfit.
21 grudnia z siedziby firmy w Szymanowie wyruszą pierwsze posiłki w ramach akcji #MaczLove. Do potrzebujących trafi 700 posiłków. Dzięki temu osoby w trudnej sytuacji lub przebywające na kwarantannie będą mogły pozostać w domach bez narażania swojego zdrowia.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing