Z okazji Światowego Dnia Pocałunku Kneipp zachęca do całowania się

O autorze
2 min czytania 2022-06-06

6 czerwca obchodzony jest Światowy Dzień Pocałunku. Istotą tego święta jest przywrócenie radości z całowania oraz przypomnienie, jak przyjemnym doświadczeniem są pocałunki. Z tej okazji marka Kneipp chce zachęcić Polki i Polaków do całowania się – częstego i radosnego. W tym celu zaprosiła do rozmowy Alana Andersza, Grzegorza Grzesiaka, Rafała Rutkowskiego i Karola Zawadkę, których przepytała na okoliczność pocałunków. Czy lubią się całować? Co jest dla nich ważne w pocałunkach? O jakich pocałunkach woleliby zapomnieć, a kogo chcieliby pocałować właśnie dziś?

Całujcie się, naturalnie!

Marka Kneipp, która jest inicjatorem kampanii „Naturalnie Szczęśliwe” i od ponad dwóch lat wskazuje Polkom drogę do budowania naturalnego szczęścia, nie mogła w swych działaniach pominąć tak prostego i naturalnego sposobu na budowanie szczęścia w życiu, jakim są pocałunki.  Tym razem jednak oddała głos mężczyznom, aby pokazać, że wbrew stereotypom, lubią oni pocałunki, potrzebują ich, czekają na nie i na długo je zapamiętują.

Efektem tych działań jest film „Radość całowania z Kneipp”, którego bohaterami są aktor i komik Rafał Rutkowski, aktor Alan Andersz, przedsiębiorca i influncer Grzegorz Grzesiak oraz Karol Zawadka – fizjoterapeuta i trener, który edukuje i inspiruje do samorozwoju. Ze spotu dowiemy się między innymi jaki jest najlepszy poranny pocałunek, jak często i długo całują się mężczyźni, jak ich zdaniem najlepiej przygotować się do pocałunku lub co radzą innym w kwestii całowania. Bohaterowie zdradzają również kilka wstydliwych tajemnic, przyznają się o jakim pocałunku marzą, a przede wszystkim namawiają – Całujcie się, naturalnie!

Film dostępny jest na YouTube oraz na stronie: pomadkikneipp.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Naturalnie piękne usta

Przyczynkiem do całej kampanii było zachęcenie kobiet i mężczyzn nie tylko do, jak najczęstszego, całowania, ale również dbania o swoje usta, aby zarówno te dawane, jak i otrzymywane pocałunki były przyjemnym i długo pamiętanym przeżyciem. Marka Kneipp posiada w ofercie w pełni wegańskie pomadki do ust. Ich skład jest bogaty w naturalne woski oraz substancje pielęgnacyjne, które doskonale zabezpieczą i odżywiają delikatną skórę ust, zapobiegają szybkiej utracie wody, nie zawierają alergenów i nie uczulają.

Opakowania balsamów do ust marki Kneipp wykonane są z mieszaniny makulatury z włóknami z trawy. Dzięki temu w procesie produkcji opakowań ograniczono emisję dwutlenku węgla o 1/3, jak również gazów cieplarnianych. Produkcja jednej tony tego typu opakowania wymaga 3000 litrów wody mniej niż produkcja 1 tony standardowego opakowania. Ograniczona została też ilość plastiku w opakowaniu – zastąpiono go bowiem naturalnym korkiem, dzięki czemu balsamy do ust są jeszcze bardziej ekologiczne i naturalne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się