Na końcu artykułu czeka na Was konkurs, w którym do wygrania są książki Neila Patricka Harrisa „Autobiografia, w której decydujesz Ty!”
1. Bądź kreatywnym zawsze i wszędzie
Barney jest znanym podrywaczem i miłośnikiem kobiet. Zatem zacznijmy od tego, w czym Barney był najlepszy. Stinson jest bezkonkurencyjny w podrywaniu kobiet i robi to w magiczny sposób. Z ust naszego Casanovy nie usłyszymy suchych teksów na podryw, które stały się hitem internetu. Barney podrywa kreatywnie. Marketer też powinien być kreatywny i do wszystkiego, co robi, podchodzić twórczo – na swój własny kreatywny i magiczny sposób. Ponieważ, jak widać, da się, a co więcej – efekty procesu twórczego są zadziwiające.
Zobacz również
2. Być po prostu „awesome”
Marketerzy z miską popcornu w dłoni i zapartym tchem powinni oglądać serial „Jak poznałem Waszą matkę” i uczyć się, jak być „awesome” w swojej pracy. Barney Stinson radzi: „When I’m sad, I stop being sad and be awesome instead”. Bo kiedy jesteś „awesome”, Twoje pomysły są „awesome”, Twoja praca jest „awesome”, a Twoje notowania… też są „awesome”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
3. Ja nie dam rady? Challenge accepted!
Barney Stinson nie boi się wyzwań. W serialu pojawił się wątek, w którym Stinson założył się z przyjaciółmi, że poderwie dziewczynę mówiącą jak delfin. Jego przyjaciele twierdzili, że to niemożliwe, a Stinson powiedział tylko: „Challenge accepted”, przyjął zadanie na „klatę” i poderwał dziewczynę o głosie delfina. Jak widać, niemożliwe nie istnieje. Dlatego jeśli wydaje Ci się, że dostałeś zadanie, którego wykonanie nie jest możliwe, usiądź chwilę, pomyśl kreatywnie, powiedz: „Challenge accepted” i nadal bądź „awesome”.
4. Pamiętaj, wszystko, co robisz, jest „legendary”
Dobrze, kiedy już podjąłeś się wykonania trudnego zadania, „wystarczy” je ukończyć i sprawić, aby było „legendary”. Bo cokolwiek robi Stinson, takie właśnie jest. Zatem kiedy kultowy Barney wchodzi do baru lub zaczyna szalony wieczór z przyjaciółmi, mówi: „It’s gonna be legen… (pauza) wait for it… (pauza) dary!”. W poniedziałek rano stań w drzwiach pracy i głośno powiedz słowa Stinsona. Od teraz wszystko, co zrobisz, będzie – jakie? – „legendary”!
5. Moje zasady, mój Market Code
Po obejrzeniu wszystkich 209 odcinków serialu w Barney’u Stinsonie można dostrzec dobrego i wrażliwego człowieka. Stinson podrywał dziewczyny, ale miał też swoje zasady, czyli tak zwany „Bro Code”. „Bro Code” to księga z zasadami przyjaźni pomiędzy facetami. Taki Market Code mógłby dotyczyć etycznych zasad panujących pomiędzy marketerami. Czekajcie, nie zabierajcie się jeszcze do pisania, przecież traktujemy to z przymrużeniem oka (tak jak i wszystkie wcześniejsze rady).
To tylko 5 najlepszych cech Barneya Stinsona. W swoim repertuarze ma on całe mnóstwo pozytywnych cech charakteru. Zatem jeśli zainspirowałeś się kultową postacią serialu „Jak poznałem Waszą matkę” i wierzysz, że pomoże Ci ona stać się lepszym marketerem, na Twojej półce powinien znaleźć się tytuł „Autobiografia, w której decydujesz Ty”.
Weź udział w naszym konkursie i wygraj książkę Neila Patricka Harrisa „Autobiografia, w której decydujesz Ty!”. Napisz w komentarzu czego jeszcze marketerzy mogą nauczyć się od Stinsona? Wygrywają 3 najbardziej oryginalne komentarze, udzielone do 25/03/2016 .* Odpowiedzi można także nadsyłać na adres [email protected], w tytule maila wpisując „Konkurs – Barney Stinson”.
O książce:
W książce Harris dzieli się pikantnymi anegdotami ze swoich pierwszych dni w LA, tajemnicami zza kulis serialu oraz opisuje swoje rodzinne życie z Davidem, Harper i Gideonem. Książka to rewolucyjny, iście joyce’owski interaktywny eksperyment napisany w lekkim, przystępnym stylu, w którym aktor, celebryta pozwala czytelnikowi kierować własnym życiem.
Wydawnictwo Laurum. Więcej o książce na stronie.
*Na potrzeby wysyłki nagród dane zwycięzców zostaną przekazane ContentHouse z siedzibą przy ul. Bolesława Prusa 10/17, 30-109 Kraków, NIP 6772393511.