Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Z przymrużeniem oka – 5 rzeczy, których każdy marketer powinien nauczyć się od Barney’a Stinsona

Z przymrużeniem oka – 5 rzeczy, których każdy marketer powinien nauczyć się od Barney’a Stinsona
Barney Stinson, miłośnik kobiet, garniturów i whisky. Czego od tej kultowej postaci serialu „Jak poznałem Waszą matkę” mogą nauczyć się marketerzy? Serialowy Casanova stawiany za przykład? Wbrew pozorom można się od niego sporo nauczyć. Zobaczcie sami!
O autorze
2 min czytania 2016-03-23

Na końcu artykułu czeka na Was konkurs, w którym do wygrania są książki Neila Patricka Harrisa „Autobiografia, w której decydujesz Ty!”

1. Bądź kreatywnym zawsze i wszędzie

Barney jest znanym podrywaczem i miłośnikiem kobiet. Zatem zacznijmy od tego, w czym Barney był najlepszy. Stinson jest bezkonkurencyjny w podrywaniu kobiet i robi to w magiczny sposób. Z ust naszego Casanovy nie usłyszymy suchych teksów na podryw, które stały się hitem internetu. Barney podrywa kreatywnie. Marketer też powinien być kreatywny i do wszystkiego, co robi, podchodzić twórczo – na swój własny kreatywny i magiczny sposób. Ponieważ, jak widać, da się, a co więcej – efekty procesu twórczego są zadziwiające.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2. Być po prostu „awesome”

Marketerzy z miską popcornu w dłoni i zapartym tchem powinni oglądać serial „Jak poznałem Waszą matkę” i uczyć się, jak być „awesome” w swojej pracy. Barney Stinson radzi: „When I’m sad, I stop being sad and be awesome instead”. Bo kiedy jesteś „awesome”, Twoje pomysły są „awesome”, Twoja praca jest „awesome”, a Twoje notowania… też są „awesome”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

3. Ja nie dam rady? Challenge accepted!

Barney Stinson nie boi się wyzwań. W serialu pojawił się wątek, w którym Stinson założył się z przyjaciółmi, że poderwie dziewczynę mówiącą jak delfin. Jego przyjaciele twierdzili, że to niemożliwe, a Stinson powiedział tylko: „Challenge accepted”, przyjął zadanie na „klatę” i poderwał dziewczynę o głosie delfina. Jak widać, niemożliwe nie istnieje. Dlatego jeśli wydaje Ci się, że dostałeś zadanie, którego wykonanie nie jest możliwe, usiądź chwilę, pomyśl kreatywnie, powiedz: „Challenge accepted” i nadal bądź „awesome”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

4. Pamiętaj, wszystko, co robisz, jest „legendary”

Dobrze, kiedy już podjąłeś się wykonania trudnego zadania, „wystarczy” je ukończyć i sprawić, aby było „legendary”. Bo cokolwiek robi Stinson, takie właśnie jest. Zatem kiedy kultowy Barney wchodzi do baru lub zaczyna szalony wieczór z przyjaciółmi, mówi: „It’s gonna be legen… (pauza) wait for it… (pauza) dary!”. W poniedziałek rano stań w drzwiach pracy i głośno powiedz słowa Stinsona. Od teraz wszystko, co zrobisz, będzie – jakie? – „legendary”!

5. Moje zasady, mój Market Code

Po obejrzeniu wszystkich 209 odcinków serialu w Barney’u Stinsonie można dostrzec dobrego i wrażliwego człowieka. Stinson podrywał dziewczyny, ale miał też swoje zasady, czyli tak zwany „Bro Code”. „Bro Code” to księga z zasadami przyjaźni pomiędzy facetami. Taki Market Code mógłby dotyczyć etycznych zasad panujących pomiędzy marketerami. Czekajcie, nie zabierajcie się jeszcze do pisania, przecież traktujemy to z przymrużeniem oka (tak jak i wszystkie wcześniejsze rady).

To tylko 5 najlepszych cech Barneya Stinsona. W swoim repertuarze ma on całe mnóstwo pozytywnych cech charakteru. Zatem jeśli zainspirowałeś się kultową postacią serialu „Jak poznałem Waszą matkę” i wierzysz, że pomoże Ci ona stać się lepszym marketerem, na Twojej półce powinien znaleźć się tytuł „Autobiografia, w której decydujesz Ty”.

Weź udział w naszym konkursie i wygraj książkę Neila Patricka Harrisa „Autobiografia, w której decydujesz Ty!”. Napisz w komentarzu czego jeszcze marketerzy mogą nauczyć się od Stinsona? Wygrywają 3 najbardziej oryginalne komentarze, udzielone do 25/03/2016 .* Odpowiedzi można także nadsyłać na adres [email protected], w tytule maila wpisując „Konkurs – Barney Stinson”.

O książce:

W książce Harris dzieli się pikantnymi anegdotami ze swoich pierwszych dni w LA, tajemnicami zza kulis serialu oraz opisuje swoje rodzinne życie z Davidem, Harper i Gideonem. Książka to rewolucyjny, iście joyce’owski interaktywny eksperyment napisany w lekkim, przystępnym stylu, w którym aktor, celebryta pozwala czytelnikowi kierować własnym życiem.

Wydawnictwo Laurum. Więcej o książce na stronie.

*Na potrzeby wysyłki nagród dane zwycięzców zostaną przekazane ContentHouse z siedzibą przy ul. Bolesława Prusa 10/17, 30-109 Kraków, NIP 6772393511.