„Kuraż bez Ż to tylko kura”, „Nie trzymaj Ż w garażu” oraz „Jest Ż i gitara” – oto hasła pojawiające się w najnowszej kampanii reklamowej Żywca. Marka z typowym dla siebie poczuciem humoru postanowiła przynieść odrobinę optymizmu w tych niełatwych miesiącach. Kampania podkreśla także wagę relacji międzyludzkich, którą wyraża w haśle: „Ż się mnoży, kiedy się je dzieli”.
– W Żywcu od lat dzielimy się z naszymi konsumentami apetytem na życie. Wierzymy, że można cieszyć się każdym dniem, także w towarzyszących nam właśnie momentach niepewności. Jesteśmy przekonani, że teraz tym bardziej warto doceniać Ż i pielęgnować relacje z najbliższymi i do tego właśnie zachęca nasza najnowsza kampania – mówi Aleksandra Pankowska, brand manager Marki Żywiec.
Zobacz również
Nowe spoty można oglądać od 15 marca w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych i serwisach VOD.
Za komunikację ATL oraz działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada 2012 Agency. Reżyserem spotu jest Bartłomiej Ignaciuk, produkcją zajął się Opus Film. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]