W Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Konurbacji Śląskiej, gdzie spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem mieszkańców, zwłaszcza wśród przedstawicieli tzw. pokolenia Y, to jest osób urodzonych między 1978 a 1990 rokiem. Z aplikacji korzystała bądź korzysta jedna trzecia młodych mieszkańców największych polskich miast.
– Dziękujemy milionowi polskich użytkowników za zaufanie, którym nas obdarzyli – w ciągu niespełna 3 lat obecności na polskim rynku Uber stał się najpopularniejszą aplikacją do zamawiania przejazdów. Użytkownicy Ubera zwracają uwagę na bezpieczeństwo, wygodę i przystępną cenę, a nas cieszy, że ponad 95% z nich jest zadowolonych z korzystania z aplikacji – mówi Kacper Winiarczyk, dyrektor generalny Ubera w Polsce.
Zobacz również
Popularność aplikacji jest związana z dużą akceptacją nowych technologii wśród młodych Polaków. Przedstawiciele pokolenia Ubera nie wyobrażają sobie życia bez internetowych aplikacji i przyznają, że dają im one poczucie bezpieczeństwa. Aż 72% młodych Polaków z największych miast za bardziej wiarygodny sposób naliczania opłaty za przejazd uważa wskazanie nawigacji GPS niż wskazanie taksometru, a prawie 60% z nich bardziej ufa weryfikacji kierowcy w aplikacji mobilnej niż identyfikacji kierowcy w pojeździe.
Aplikacja Uber jest obecna w Polsce od 2014 roku i szybko stała się jednym z najczęściej wybieranych sposobów poruszania się po dużych miastach. Aplikację zna prawie 90% millenialsów z największych polskich miast – Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia, Poznania, Łodzi oraz miast wchodzących w skład Konurbacji Śląskiej. Od lutego 2017 roku warszawiacy mogą korzystać z aplikacji UberEATS, która umożliwia zamawianie posiłków z ponad 300 stołecznych restauracji.
Z okazji osiągnięcia miliona użytkowników Uber przygotował specjalną promocję i zwiększył wartość kodu polecającego z 15 do 30 zł. Więcej informacji na temat programu kodów polecających.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing