Meble, ściany, drzwi, podłogi i listwy VOX projektowane są z dbałością o detale, jakość i funkcjonalność. Dzięki temu każdy może stworzyć piękne i kompletne wnętrze, dopasowane do swoich potrzeb i stylu życia. W takim wnętrzu łatwiej jest być sobą, robić to co się kocha i czuć się bardzo wolno.
„Produkty VOX to nie tylko świetny design, to również wyjątkowa ergonomia. Celem naszej kampanii było podkreślenie tej wyjątkowości. Postanowiliśmy stworzyć opowieść, w której główną rolę odegrają produkty i ich wpływ na życie ludzi. Opowiadamy o produktach, które sprawiają, że w domu czujemy się „bardzo wolno” — mówi Wojciech Łebski, dyrektor kreatywny SYZYGY Warsaw.
Zobacz również
Kampanię wspierają również działania social-mediowe. VOX zaprosił do udziału w konkursie #wolnomi. Wystarczy chwycić za telefon i nagrać kilkuminutowy filmik o tym, co wolno nam robić w domu – w przestrzeni, w której czujemy się swobodnie i możemy być po prostu sobą.
Agencja Syzygy jest autorem strategii oraz kreacji kampanii obecnej w telewizji (spoty 30, 15), radio, intrenecie oraz w punktach sprzedaży. Filmy wyprodukował dom produkcyjny GraffitiFilms. Lunapark zajął się postprodukcją. Media zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOptimedia. Za zdjęcia oraz reżyserię spotów odpowiada duet – Maria i Kazimierz Zbąscy.
Współpraca pomiędzy marką VOX i SYZYGY Warsaw trwa od kwietnia 2015r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Film jest dostępny na vox.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing