Projekt wnętrz siedziby Ghelamco Poland powstał w renomowanej pracowni Massive Design, natomiast oryginalną koncepcję wcielił w życie zespół Advertis.
Szczególnie ważne było realistyczne przedstawienie konwencji każdej z sal, co zostało uzyskane przede wszystkim dzięki grafikom wyklejonym na każdej z płaszczyzn. Fototapety płynnie przechodzą na szklane drzwi, w postaci perforowanego nadruku, zapewniającego przezroczystość – mówi Anna Głowala, projektant Advertis.
Zobacz również
Aranżacje dopracowane zostały w najmniejszym detalu. W sali konferencyjnej „U2” stylizowanej na salę koncertową, stół wyklejony został okładkami albumów zespołu. Na podwyższeniu ustawiono mikrofony oraz gitary elektryczne, natomiast lampy sufitowe wykonane zostały z perkusyjnych bębnów. W sali, w której motywem przewodnim jest stok narciarski umieszczona została charakterystyczna dla dużych wysokości barierka, a świetlówki wmontowano w podwieszone pod sufitem narty z wiązaniami. Stół znajdujący się w centralnym punkcie pomieszczenia oklejono grafiką przedstawiającą mapę tras zjazdowych.
Takie kreatywne realizacje jak elementy wystroju wnętrz w biurze Ghelamco dają naszemu zespołowi duże pole do popisu. To detale tworzą klimat każdej z sal konferencyjnych, dlatego instrumenty muzyczne czy sprzęt sportowy musiały nie tylko sprawdzać się w swojej nowej funkcji, lecz także doskonale się prezentować i myślę, że oba te cele udało się zrealizować – podkreśla Monika Strobin, odpowiedzialna za realizację po stronie Advertis.
Siedziba Ghelamco Poland to kolejna przestrzeń biurowa w Warsaw Spire, która odbiega od standardowej wizji miejsca pracy. Troska o komfort i dobre samopoczucie użytkowników, aranżowanie nowoczesnych przestrzeni wspólnych z przymrużeniem oka i ukłon w stronę pasji pracowników to nowy trend wśród projektantów biur. Nowoczesne rozwiązania, wysoka jakość wykończenia i nieszablonowe podejście – tak wyglądają siedziby najemców Warsaw Spire.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing