… III Forum Dyrektorów PR i Komunikacji.
Formuła spotkania specjalistów, opierała się na zasadzie „mistrzowie dla mistrzów” i pozwoliła w gronie praktyków odpowiadających za komunikację i public relations w wiodących firmach z różnych branż podzielić się doświadczeniami, porażkami i sukcesami. Tegoroczna, trzecia edycja Forum Dyrektorów PR i Komunikacji odbyła się 6 czerwca 2017 w Hotelu Bristol w Warszawie. Tematem przewodnim było thought leadership, mówiące o tym, jak budować zasięg i wartość biznesu.
Zobacz również
– Nie da się ukryć, że public relations ewoluuje, a razem z nim rosną także wyzwania, przed którymi stoją specjaliści kierujący polityką informacyjną firmy. W świecie nowych mediów i nowych możliwości, w którym marki prześcigają się w tworzeniu świeżych idei i historii, konieczne staje się rozwijanie i doskonalenie nowych umiejętności jak budowanie wpływu oraz skutecznego i angażującego oddziaływania na otoczenie – komentuje Iwona Słończewska-Knap, Project Manager Forum Dyrektorów PR i Komunikacji.
Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się jakie są dos and don’ts w komunikacji z perspektywy praktyków public relations reprezentujących rozpoznawalne marki. Wśród poruszanych zagadnień znalazły się Influencer Marketing, CSR, partnerstwa międzysektorowe, międzynarodowe kampanie, brand journalism, public affairs oraz kampanie społeczne. Swoimi doświadczeniami w wyżej wymienionych tematach podzielili się przedstawiciele firm: Microsoft, Grupy Allegro, Intel, KGHM, TAURON Polska Energia, Uber, PayPal, Fundacja Rak’n’Roll oraz Alior Bank.
Oprócz prezentacji case studies, nie zabrakło kreatywnych i inspirujących dyskusji, które zapoczątkował Łukasz Głombicki, Head of Communications w LifeTube w trakcie moderowania dyskusji panelowej „Jakość vs ilość – czyli jak wykorzystać potencjał mikroinfluencerów” z udziałem Grzegorza Marczaka z Antyweb, Alicji Wysockiej-Świtały z Clue PR oraz Katarzyny Iwanoskiej – autorki bloga Finanse od Kuchni.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o forum znajduje na stronie: www.ambasadorzy-firm.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing