– Cieszę się, że kontynuujemy naszą współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym, jedną z najstarszych na świecie organizacji ratownictwa górskiego. Jako firma funkcjonująca w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, jesteśmy świadomi naszych zobowiązań wobec społeczności, w ramach której funkcjonują nasze sklepy. Dlatego czujemy się w obowiązku pomagać w promowaniu odpowiedzialnej turystyki górskiej. Wierzymy, że dzięki naszej pomocy miłośnicy polskich gór, wśród których z pewnością jest wielu klientów sklepów Żabka, będą mogli liczyć na jeszcze lepszą pomoc ze strony ratowników górskich – mówi Tomasz Suchański, prezes Zarządu firmy Żabka Polska.
Wsparcie finansowe udzielone dotąd przez Żabkę zostało wykorzystane przez TOPR na realizację celów statutowych.
Zobacz również
– Środki przekazane przez Żabkę są znaczącym wsparciem, umożliwiającym codzienne, sprawne działanie Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Pozwalają nam na bieżące zakupy sprzętu i ekwipunku oraz środków medycznych. W tym roku – w czasie pandemii – część z nich pozwoliła na bardzo szybkie uruchomienie zakupów środków ochronnych dla ratowników oraz systemów dezynfekcji. Dzięki takiemu wsparciu ratowani turyści w Tatrach mogą liczyć na pomoc z zastosowaniem najwyższej klasy sprzętu medycznego i górskiego, obsługiwanego przez bardzo dobrze przygotowanych ratowników – podkreśla Jan Krzysztof, naczelnik i członek zarządu TOPR.
Część przekazanych przez Żabkę w ubiegłym roku środków pozwoliła także TOPR na przygotowanie Kongresu ICAR – International Commission for Alpine Rescue, czyli stowarzyszenia skupiającego organizacje ratownictwa górskiego z 40 krajów na całym świecie. W trakcie wydarzenia ratownicy TOPR mieli okazję zaprezentować swoje umiejętności i zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami stosowanymi na świecie. Ten bardzo prestiżowy kongres, zorganizowany w Zakopanem w 110. rocznicę powstania TOPR, był dużym sukcesem organizacyjnym i wniósł nowe pomysły, pozwalające na dalszy rozwój ratownictwa górskiego w Polsce i na świecie.
TOPR w ramach współpracy służy Żabce wsparciem merytorycznym w realizacji projektów kierowanych do pracowników firmy. Wspólnie zrealizowano już materiały edukacyjne o zachowaniu bezpieczeństwa w górach oraz webinar „Jak radzić sobie w kryzysowych sytuacjach”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing