Każdy festiwalowicz, który wybierze się na Undersound będzie mógł odwiedzić strefę chillout Żabki Jush, gdzie będzie można odpocząć od trudów festiwalowej zabawy. Na uczestników imprezy czekać będą między innymi leżaki oraz płynne przekąski Foodini, a także roślinne batony Plant Hunter. Dzięki temu każdy z uczestników będzie mógł się zregenerować przed kolejnymi koncertami.
– To już drugi raz, kiedy angażujemy się w bycie partnerem festiwalu muzycznego. W tym roku zdecydowaliśmy się wesprzeć projekt absolwentów oraz studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. To dla nas niezwykle ważne działania, ponieważ w DNA Żabki Jush wpisane jest wspieranie inicjatyw, które są bliskie naszym klientom. W przypadku Undersound przekonało nas to, że jest to idea młodych ludzi pełnych zapału do tworzenia miejsca dla każdego fana muzyki. Charakter charytatywny imprezy tylko umocnił nas w przekonaniu, że chcemy zaangażować się w ten projekt – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.
Zobacz również
O Undersound
Twórcami festiwalu są studenci oraz absolwenci Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ich misją jest łączenie idei niesienia pomocy z promowaniem utalentowanych i wyróżniających się artystów sceny muzycznej. Sama impreza odbywa się w bezpośrednim sąsiedztwie Bałtyku, na jednej z malowniczych plaż w okolicy Jastarni, w klubie Wejście 49. Organizatorzy zapowiadają, że dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany na szczytny cel. Wsparte zostanie Fokarium na Helu oraz Fundacja Otwarta Przestrzeń.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jeśli lubicie spontaniczne wyjazdy, polskie morze i zabawę do białego rana, to warto pomyśleć o spakowaniu walizki i kupieniu biletu na pociąg oraz na samą imprezę, o której więcej przeczytacie na mediach społecznościowych organizatora.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Poszukiwanie skarbów z Żabką Jush
Na początku czerwca Żabka Jush ruszyła z aktywacją konsumencką, która została oparta na klasycznym schemacie „poszukiwania skarbów”. Pod postacią kodów QR i pisanych haseł zostały ukryte zniżki, dzięki którym użytkownicy zapłacą mniej za zakupy w usłudze. Każdy z nich to inny kupon promocyjny. Znaleźć można je w całej Warszawie, Gdańsku i Krakowie, gdzie zostały rozsiane po billboardach, citylightach i plakatach. Dodatkowo odszukać będzie można je w mediach społecznościowych aplikacji, a także w promocyjnych materiałach wykorzystywanych w internecie. Akcji towarzyszy także rozszerzenie dostaw w plener na wszystkie miasta znajdujące się w zasięgu działania aplikacji.
Najbardziej aktywni zbieracze wyjątkowych okazji będą mogli wziąć udział w konkursie. Nagrodą jest zaproszenie na kameralne roofparty w miejscu z widokiem na Wawel. W trakcie wydarzenia zagra Kacha oraz Czasin. To ostatnia chwila na zgłoszenia, które zamykają się 23 lipca.
PS Żabka Jush po raz pierwszy dostarczyła zakupy z wykorzystaniem drona
Żabka Jush coraz śmielej sięga po innowacyjne rozwiązania. W ostatni weekend twórcy aplikacji przetestowali dostawę dronem, który dostarczył zamówienie na plażę w Warszawie.