Żabka królową hot dogów! 4 lipca Światowym Dniem Hot Doga

Królowa hot dogów w sumie w ub.r. sprzedała prawie 74 mln tych ciepłych przekąsek, a w najlepszym sprzedażowo dniu – ok. 370 tys. hot dogów. Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot dogów, dobierając według uznania rodzaj kiełbaski (w tym także bezmięsną) i sosu.
O autorze
2 min czytania 2023-07-04

W ofercie sieci okazjonalnie pojawiają się także unikatowe kolorowe hot dogi – były już Black Dog i Love Dog, a z okazji przypadającego 4 lipca Światowego Dnia Hot Doga we wszystkich ponad 9600 sklepach Żabka można znaleźć „słoneczną” wersję tej ciepłej przekąski, czyli Summer Doga. Sieć przygotowała także wyjątkową ofertę z tej okazji – 4 lipca br. wszystkie hot dogi dostępne będą w atrakcyjnej cenie 4,99 zł/szt. przy zakupach z aplikacją Żappka.

Światowy Dzień Hot Doga obchodzony jest w dniu Święta Niepodległości USA. Początek temu wydarzeniu dał zorganizowany w Nowym Jorku w 1916 roku konkurs jedzenia hot dogów, który odbył się właśnie z okazji Święta Niepodległości. Sama przekąska pochodzi jednak z Niemiec i jej historia sięga XV w., kiedy to we Frankfurcie nad Menem powstały pierwsze parówki. Nieco później, bo w drugiej połowie XIX w. w Coney Island, otwarto pierwszą budkę, z której sprzedawano hot dogi. 

Dziś hot dog jest jedną z najbardziej znanych na świecie ciepłych przekąsek, a konkursy jedzenia ich na czas są wciąż organizowane (rekordzista był w stanie zjeść w ciągu 10 minut aż 69 sztuk!). Hot dog to także ulubiona ciepła przekąska klientów sieci Żabka, a hot dogi – w różnych wersjach smakowych – są niekwestionowanym hitem sprzedażowym Żabki. Można je kupić we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci, są one także w ofercie placówek sezonowych oraz mobilnych Żabek, które można spotkać na koncertach i wydarzeniach kulturalnych. Z kolei w bezobsługowej Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie hot dogi przygotowuje robot Robbie – to nowatorskie, pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku! 

Ulubiona przekąska w wersji kolorowej 

Klienci Żabki mogą spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot doga, wedle uznania dobierając rodzaj kiełbaski oraz sosu. Mogą także wybrać unikatowe, kolorowe hot dogi, które pojawiają się w sklepach sieci w ramach ofert czasowych. Lepiej znany konsumentom Black Dog, czyli limitowana, czarna wersja tej ciepłej przekąski przygotowana z okazji Black Friday, sprzedawała się w liczbie niemal 20 sztuk dziennie, a tegoroczna nowość, którą Żabka zaskoczyła klientów z okazji święta zakochanych, czyli różowy Love Dog – w ponad 6 sztukach dziennie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Summer Dog wciąż w ofercie 

Z okazji rozpoczynającego się lata i wakacji Żabka po raz kolejny zaskoczyła klientów, wprowadzając do oferty limitowaną, „słoneczną” wersję hot doga, czyli Summer Doga. Przekąska ta składa się z żółtej bułki i żółtej kiełbaski z dodatkiem mango. Do tego zestawu najlepiej pasują dwa nowe, wyjątkowe sosy Summer – słodki mango lub pikantny pomidor-mięta. Summer Dog będzie dostępny w ofercie Żabki do wyczerpania zapasów.

W Światowym Dniu Hot Doga, czyli 4 lipca br., wszystkie hot dogi z aktualnej oferty Żabki będą dostępne w atrakcyjnej cenie 4,99 zł za sztukę przy zakupach z aplikacją Żappka. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Żabka liderem oferty gastronomicznej 

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można nie tylko hot dogi, ale także panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W kilkuset wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski #prostozpieca: frytki, nuggetsy z kurczaka, pikantne stripsy z kurczaka, churrosy oraz chicken popsy. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Żabka planuje uruchomienie abonamentu na posiłki

Najpierw kawonament, a teraz subskrypcja na śniadania, obiady czy kolacje. Taki plan rozwoju ma sieć sklepów Żabka, która krok po kroku podąża za trendem abonamentów w branży spożywczej.