Agencja Leo Burnett uruchomiła swoją pierwszą kampanię dla sieci sklepów franczyzowych Żabka, której celem jest zachęcenie do korzystania z franczyzy oferowanej przez markę. Rozpoczynające się działania inaugurują współpracę firmy Żabka Polska z Leo Burnett, która dołączyła do innych agencji Publicis Groupe obsługujących markę w ramach modelu Power of One już od 2018 roku.
Leo Burnett opracowała strategię komunikacji, kreację i pozycjonowanie marki. Agencja Spark Foundry stworzyła długofalową strategię mediową. Planowaniem i zakupem kampanii performance zajęła się z kolei agencja Performics. Wszystkie zaplanowane działania oparte zostały o wyniki badań konsumenckich, których autorem i wykonawcą jest Data Science Publicis Groupe.
Zobacz również
Z wielką radością witamy w gronie naszych klientów tak dobrze znaną nam wszystkim markę, jaką jest Żabka. Cieszy nas to, tym bardziej, że postawione przed nami wyzwania pozwolą na wykorzystanie potencjału nie tylko naszej agencji, ale także eksperckiej wiedzy i doświadczenia innych brandów Publicis Groupe, działających w modelu Power of One. Wierzymy, że synergia, którą osiągamy już przy pierwszej kampanii, przełoży się na wieloletnią współpracę – powiedziała Hanna Jackowska, general manager Leo Burnett Warszawa.
Pierwsza kampania stworzona przez Leo Burnett dla Żabka Polska ma charakter działań B2B. Do zadań agencji należało stworzenie idei kreatywnej zachęcającej do nawiązania franczyzy, zaprojektowanie Landing Page i jej funkcjonalności (UX) oraz kreacji wykorzystywanych w kampanii display i materiałach POS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]