W debatach podczas Kongresu uczestniczyć będą przedstawiciele firmy:
-
25.04 (poniedziałek), godz. 12:30-14:00 – Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska weźmie udział w sesji plenarnej „Digitalizacja – cyfrowa transformacja”, w czasie której prelegenci dyskutować będą o wpływie przyspieszenia procesów cyfryzacji na biznes, administrację, rynek pracy i życie codzienne. Omówią nowe modele i możliwości biznesowe oraz technologie o największym potencjale. Poruszą również zagadnienia związane z cyberbezpieczeństwem.
-
25.04 (poniedziałek), godz. 16:30-18:00 – Marta Wrochna-Łastowska, Członkini Zarządu, Obszar Strategii Finansowej Grupy Żabka weźmie udział w sesji „Women Leaders – Kobiety w Biznesie”, której uczestnicy skupią się na klimacie wokół kobiecego przywództwa. Zastanowią się nad tym jak kształcić liderki oraz tym, jaka jest rola świadomości, akceptacji, umiejętności zarządzania sobą i samorozwojem. Poruszą również temat kultury organizacyjnej wspierającej różnorodność i inkluzywność oraz korzyści wynikające ze zróżnicowania zespołów.
-
26.04 (wtorek), godz. 11:30-13:00 – Rafał Rudzki, Dyrektor ds. ESG Grupy Żabka weźmie udział w sesji „ESG – nowe ramy strategii biznesowych”, w trakcie której prelegenci poruszą tematy związane ze środowiskiem naturalnym, społeczeństwem i ładem korporacyjnym, czyli kryteriami określającymi na nowo wartość firmy. Rozważą zagadnienia związane z perspektywą długoterminową przeważającą nad doraźnym zyskiem. Zastanowią się również nad tematami związanymi ze źródłami i skalą presji, regulacjami, jak również nad kosztami i dostępem do finansowania. Omówią także dobre praktyki i fundamenty stabilnej działalności, takie jak przejrzystość i wiarygodność.
Żabka wespół z AmCham zaprasza również do swojej strefy gastronomicznej części ogólnodostępnej Kongresu w Katowicach, gdzie serwowane będą przekąski, w tym na ciepło i napoje znane z oferty sieci. Osoby odwiedzające stoisko będą mogły także oddać butelki lub puszki do EKOmatu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing