Kluczową kwestią podczas robienia zakupów jest dla klientów wygoda oraz jak najkrótszy czas ich realizacji. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, sieć Żabka zdecydowała o wprowadzeniu nowej usługi płatniczej, Żappka Pay.
– W ramach naszej strategii od kilku lat bardzo mocno inwestujemy w transformację cyfrową, która jest jedną z podstaw rozwoju sieci Żabka. Wszystkie wprowadzane przez nas usługi bazujące na nowoczesnych technologiach mają przede wszystkim za zadanie zwiększyć jakość i komfort zakupów dokonywanych w naszych sklepach. Tak jest też z Żappka Pay, czyli nową funkcjonalnością w aplikacji żappka. To nowoczesne i bezpieczne rozwiązanie płatnicze sprawi, że zakupy w Żabce staną się jeszcze prostsze, a wizyta w sklepie zostanie skrócona do minimum – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju Żabka Polska.
Zobacz również
Mechanizm działania Żappka Pay jest bardzo prosty. W aplikacji żappka należy podłączyć kartę płatniczą, a następnie zabezpieczyć ją numerem PIN, skanem twarzy lub odciskiem palca. Aplikację wyróżnia możliwość dodania karty na kilka wygodnych sposobów tj. za pomocą zdjęcia czy NFC (przez zbliżenie karty do telefonu). Podłączenie karty i płacenie za pośrednictwem aplikacji jest całkowicie bezpieczne, a cały proces jest obsługiwany przez firmę First Data. Dzięki Żappka Pay jednym skanowaniem aplikacji będzie można płacić za zakupy, zbierać punkty lojalnościowe oraz korzystać z promocji przygotowanych dla użytkowników żappki.
Testy Żappka Pay rozpoczęły się w drugiej połowie maja w 5 sklepach sieci – 3 w Poznaniu i 2 w Warszawie. Od strony użytkowników zaproszonych zostało do nich kilkadziesiąt osób. Wśród nich znaleźli się pracownicy Żabka Polska i firm biorących udział w tworzeniu usługi. W kolejnej fazie do testów dołączyli także klienci korzystający z aplikacji żappka, którzy robią zakupy w tych sklepach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]