Żabka rozszerza ofertę dań obiadowych marki własnej Szamamm o produkty dla dzieci

O autorze
2 min czytania 2021-09-13

Żabka oferuje bogaty wybór produktów wspierających zrównoważone żywienie, także dla najmłodszych, w tym dania obiadowe marki własnej Szamamm Kids. Charakteryzuje je wysoka jakość, smak i prosty skład, a także bajkowe opakowania na licencji ulubionej przez dzieci postaci – Scooby-Doo. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego wystartowała kampania wizerunkowa „o rajuśku, ale dobre”, poświęcona Szamamm Kids. 

 

– Nowa linia Szamamm Kids to nasza odpowiedź zarówno na potrzeby żywieniowe najmłodszych konsumentów, jak i na oczekiwania zapracowanych rodziców, którym niejednokrotnie brakuje pomysłu i czasu na przygotowanie pożywnego posiłku dla dziecka. To pełnowartościowe, gotowe dania obiadowe w porcjach dedykowanych dzieciom. Posiadają prosty skład, dużo warzyw i są wolne od substancji konserwujących oraz sztucznych barwników. Do tego serwowane są w wygodnym opakowaniu z wizerunkiem ulubieńca dzieci, psa Scooby-Doo na etykiecie – mówi Piotr Rajewski, Dyrektor Handlowy w Żabka Polska.

Szamamm Kids to gotowe dania obiadowe w porcjach dedykowanych dzieciom. Aktualnie w ramach linii Żabka oferuje Makaron literki z pulpecikami drobiowo-marchewkowymi, sosem koperkowym i brokułem 250 g oraz Makaron zwierzątka z pulpecikami drobiowo-dyniowymi i sosem pomidorowym z serem mascarpone 225 g. Produkty dostępne są w cenie 10,99 zł/szt.

Posiłki Szamamm Kids charakteryzują się niską zawartością cukru i są wolne od substancji konserwujących oraz sztucznych barwników. Dodatkowo zostały wzbogacone warzywami, podanymi w przystępnej dla dziecka formie, np. w gotowanych na parze pulpecikach „przemycona” została marchewka oraz kawałki dyni. Serwowane są na tacce trójdzielnej, dzięki której można dobrać odpowiednią porcję nawet dla największego niejadka. Posiłki są łatwe do przygotowania – wystarczy podgrzać je w mikrofalówce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Etykiety opakowań, w których oferowane są dania gotowe Szamamm Kids, zostały stworzone na licencji Scooby-Doo. Zamiast fotografii dania przedstawiają postać psa Scooby-Doo. W tle pojawiają się także zarysy innych postaci z bajki. Dodatkowym wyróżnikiem kategorii dziecięcej jest dopisek „kids” przy logotypie.

Poszerzenie portfolio marki własnej Szamamm o produkty dla dzieci z linii Kids wspiera kampania wizerunkowa „o rajuśku, ale dobre”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach marki własnej Szamamm Żabka oferuje gotowe dania obiadowe na każdą okazję. Są wśród nich zarówno dania dobrze znane, takie jak pierogi, naleśniki, kotlety, makarony czy skrzydełka panierowane, jak i inspiracje kulinarne z całego świata – od uwielbianych smaków kuchni włoskiej po egzotyczne smaki Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Na mniejszy głód sieć proponuje pyszne zupy. Wszystkie dania pozbawione są substancji konserwujących. Dostępne są także specjalnie oznaczone warianty bezmięsne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji o marce Szamamm na: https://www.zabka.pl/tylko-u-nas/szamamm