Żabka dostarcza franczyzobiorcom prowadzącym sklepy pod jej szyldem szereg nowoczesnych narzędzi, które wspierają zarządzanie przez nich placówkami oraz ułatwiają codzienne obowiązki ich pracownikom.
Zgodnie z ideą franczyzocentryczności niezwykle ważny jest dla nas nieustanny rozwój działających pod naszym szyldem przedsiębiorców, odpowiadanie na ich oczekiwania i zapewnianie komfortu oraz bezpieczeństwa w prowadzonych przez nich placówkach. Innowacyjność to kluczowy element rozwoju naszej sieci. Łączymy te obszary, dostarczając franczyzobiorcom nowe rozwiązania usprawniające zarządzanie sklepami, a także wspomagające pracę ich personelu. Dzięki nim mogą dostosowywać się do zmian czy wyzwań rynkowych oraz natychmiast reagować na potrzeby klientów – podkreśla Damian Rybak, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców w Żabka Polska.
Zobacz również
Stworzony przez sieć mini serial video dotyczący technologii smart w placówkach sieci Żabka dostępny będzie na kanale sieci m.in. na YouTube oraz stronie zabka.pl/franczyza/opinie-naszych-franczyzobiorcow.
Filmy w lekki i dostępny sposób pokazują istniejące w sieci rozwiązania i wyjaśniają działanie skomplikowanej na pierwszy rzut oka technologii, jak np. aplikacji Cyberstore, stanowiącej zdalne centrum zarządzania sklepem za pomocą smartfona, czy urządzenia Optiplan, dzięki któremu można sprawniej realizować i planować zadania w sklepie.
Pozostałe odcinki serii ukazują inteligentne narzędzia, które dostępne są na ten moment w wybranych lokalizacjach. Przykładowo w Żabce Smart działającej przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu badane są obecnie nowe rozwiązania, w tym czujniki zalania wodą, automatyczny pomiar temperatury w sklepie i jej dostosowanie do warunków atmosferycznych, pomiar zużycia energii czy komunikacja za pośrednictwem słuchawek – dzięki nim personel placówki może skoncentrować się jeszcze bardziej na obsłudze klienta, a tym samym konsument może wygodnie i szybko dokonać zakupów. Sieć wybierze najbardziej efektywne rozwiązania i zaadaptuje je w kolejnych placówkach w różnych częściach Polski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing