Żabka we współpracy z Digital Care startuje z usługą ekspresowej naprawy telefonów komórkowych

Żabka we współpracy z Digital Care startuje z usługą ekspresowej naprawy telefonów komórkowych
Żabka rozszerza pakiet oferowanych usług: od 13 marca br. klienci mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego. Usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care, można zamówić przez dedykowaną stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tys. sklepów sieci.
O autorze
1 min czytania 2024-03-13

Dzięki temu sklep promuje proekologiczne zachowania – zamiast wyrzucić zepsuty telefon, warto go naprawić.

Żabka stawia na kompleksową ofertę profesjonalnych napraw smartfonów, obejmujących ponad 80% dostępnych na rynku modeli telefonów z 7 wiodących marek.

– Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów, rozwijając dla nich kompleksowy pakiet Wygodnych Usług. Nowością jest możliwość naprawy smartfona z Żabką i Digital Care. Zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon, warto go nadać w pobliskiej Żabce i przekazać do profesjonalnej i szybkie naprawy. W ten sposób, zgodnie z naszą Strategią Odpowiedzialności, pomagamy klientom oszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektronicznych odpadów – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług.

Szybka i wygodna naprawa smartfona

Usługa oferowana w Żabce jest dostępna w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości zamienników. Dodatkową opcją jest wynajem telefonów zastępczych na cały okres trwania naprawy, która opiera się na popularnych modelach w wersji odnowionej i przyjaznej dla środowiska. Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia na stronie www.digitalcare.zabka.pl, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys. Naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę. Klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: www.digitalcare.zabka.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing