– Koncentrujemy się na potrzebach naszych franczyzobiorców i korzystając z nowoczesnych technologii wprowadzamy nowe narzędzia, upraszczające codzienne prowadzenie biznesu. Aplikacja wprowadza również nową, wyższą jakość w zarządzaniu sklepem. Franczyzobiorcy będą na bieżąco otrzymywać informacje z kasy, dzięki czemu łatwiej analizować dane sprzedażowe czy weryfikować poziom zatowarowania. W kolejnych miesiącach planujemy rozwój tego narzędzia o moduł grywalizacji, motywujący franczyzobiorców oraz sprzedawców do zaangażowania w aktywną sprzedaż – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Żabka Polska. – Na etapie testów aplikacja została pozytywnie oceniona przez 90% badanych użytkowników. Najwięcej punktów otrzymały intuicyjność, czytelność oraz zawartość merytoryczna narzędzia – dodaje Manikowski.
Aplikacja umożliwia ciągłą kontrolę tego, co aktualnie dzieje się w sklepie, gdyż raport ze sprzedaży i informacje dotyczące przychodów jest dostępny online. Franczyzobiorcy otrzymują także powiadomienia o zalogowaniu kas w sklepie, dzięki czemu wiedzą, czy otwarcie nastąpiło o właściwej godzinie. Każdy franczyzobiorca może również skorzystać z dedykowanych raportów tylko dla swojego sklepu. Może np. sprawdzić TOP 30 najlepiej rotujących produktów, dzięki czemu ma możliwość jeszcze lepszego planowania sprzedaży.
Zobacz również
– Dzięki aplikacji mam możliwość monitorowania wielu czynników, które składają się na mój sukces jako franczyzobiorcy. Mam możliwość weryfikacji m.in. sprzedaży, zwrotów zatwierdzonych przez moich pracowników, anulowanych dokumentów sprzedaży, pełnych raportów i symulacji, aż po sprzedaż konkretnych kategorii produktów itp. Gdziekolwiek jestem, dzięki aplikacji mam pełen nadzór nad tym, co jest ważne dla mojej firmy – komentuje Rafał Nieckarz, franczyzobiorca sklepu Żabka w Warszawie.
Żabka od wielu lat konsekwentnie transformuje swoją działalność na wielu polach, żeby w efekcie działać sprawniej i udostępniać franczyzobiorcom narzędzia do efektywnego zarządzania sklepem. Żabka w tym działaniu opiera się na doświadczeniach franczyzobiorców, którzy biorą udział w kluczowych dla firmy projektach i dzielą się swoim doświadczeniem.
– Wspólnie podczas warsztatów wypracowaliśmy z naszymi franczyzobiorcami optymalny zakres ich potrzeb, aby dopasować do tego najnowsze rozwiązania technologiczne. Zależało nam przede wszystkim na użytecznym narzędziu, które realnie pomoże w zarządzaniu sklepem, a z drugiej strony będzie mogło być cały czas rozwijane. Aplikacja umożliwia dostęp do informacji ze sprzedaży w czasie rzeczywistym, a na tym etapie projektu było dla franczyzobiorców kluczowe – dodaje Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju, Żabka Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing