Żabka Polska od dłuższego czasu zwiększa dostępność produktów roślinnych w swoich sklepach. Dotychczas dostępne dania gotowe, hot-dogi, burger Wegger, roślinne jogurty i alternatywy sera czy kremowe batoniki z tofu wzbogaci kilkanaście nowych roślinnie nadzianych produktów Plant Hunter. Wśród nich znajdą się zestawy lunchowe, które stanowić będą znakomitą alternatywę dla wszystkich, którzy ograniczają spożycie mięsa – do wyboru będą między innymi klasyczny zestaw obiadowy z kotletem roślinnym „jak drobiowym” z puree ziemniaczanym i buraczkami, makaron tagliatelle w kremowym sosie z kawałkami roślinnego kurczaka czy makaron z sosem bolońskim i roślinną alternatywą sera.
Zobacz również
Obok dań obiadowych, Plant Hunter to także roślinne shaki (truskawkowy, czekoladowy), pasty bezjajeczne i bezrybne oraz kremowe batoniki z tofu (słony karmel, orzech). Fanów klasycznych dań w odświeżonej wersji ucieszą z pewnością sałatki, jarzynowa „jak z jajkiem” i makaronowa z roślinnym majonezem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Już blisko 40% Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału sięgając częściej po produkty roślinne. Z myślą o tych konsumentach, stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych. Tworząc nową linię produktów, z ogromną starannością dobieraliśmy składniki, dbając o ich jakość oraz zaskakujący smak. Wprowadzenie pierwszej w 100% roślinnej marki własnej do ofert Żabki poprzedziły liczne testy i badania, a także merytoryczna współpraca z naszymi partnerami – Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. Strategii Konsumenckich Żabka Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W prace nad marką Plant Hunter zaangażowany od wczesnego etapu był zespół tworzący kampanię RoślinnieJemy, który wspierał wysiłki zespołu Żabka Polska w stworzeniu prawdziwie bezkompromisowej marki roślinnej, zapewniającej świetne wrażenia wszystkim osobom chcącym ograniczyć spożycie mięsa. Dzięki nowej marce Plant Hunter ograniczanie spożycia produktów odzwierzęcych stanie się łatwiejsze zwłaszcza dla tych, którzy nie zawsze mają czas na samodzielne przygotowanie posiłków.
PS
W ofercie sieci McDonald’s właśnie pojawiła się nowa pozycja z myślą o osobach, które nie jedzą mięsa – Veggie Burger z kotletem warzywnym.
PS2
Roślinne nuggetsy to kolejna pozycja w Burger King, która pojawia się w menu restauracji w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie roślinnym jedzeniem wśród coraz szerszej grupy Polaków. Danie, podobnie jak Plant-based Whopper, zostało opracowane we współpracy z The Vegetarian Butcher.
PS3
Sieć McDonald’s nawiązała współpracę z firmą Beyond Meat, która słynie z produkcji roślinnych zamienników mięsa. W jej ramach już wkrótce w restauracjach marki pojawią się wegańskie burgery.