Agencja PZL najlepiej zrozumiała specyfikę naszej sieci. Przedstawione propozycje wynikają z dokładnej analizy briefu i są trafną odpowiedzią na nasze potrzeby. Ostateczna decyzja zapadła po przeprowadzeniu badań konsumenckich, dlatego jesteśmy przekonani, że stworzona platforma wyróżni naszą markę na tle konkurencji. – mówi Tomasz Woźniak, Dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu Żabka Polska.
Zakres współpracy obejmować będzie strategię komunikacji oraz kreację kampanii ATL. Obecnie trwają prace nad produkcją kampanii.
Zobacz również
Agencja PZL powstała 15 lat temu, po tym jak Kot Przybora i Iwo Zaniewski odeszli z agencji Grey. Stworzone przez nich wówczas kampanie, m.in. dla Frugo, Żubra, czy te udziałem kabaretu Mumio dla sieci Plus zapadły w pamięć milionom Polaków To jedna z najbardziej utytułowanych agencji w Polsce. Wielokrotnie zdobywała nagrody w konkursach Effie, KTR czy Złote Orły. Branżowy magazyn „Media i Marketing Polska” przyznał jej tytuł Agencji 20-lecia. W listopadzie ub.r. Zaniewski i Kot Przybora odkupili od Publicis Groupe (kontrolującej Grupę Leo Burnett) 51 proc. udziałów PZL i agencja stała się w pełni ich własnością
Wcześniej obsługą Żabki zajmowała się agencja Heart & Brain.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing