Motywem przewodnim są przekąski z oferty Menu Żabka. Ubrania i torby zdobią hot dogi, pizza, frytki i burgery. Na koszulce i torbie znalazły się napisy: „ROK ZAŁOŻENIA 1998”, „See you at Żabka” oraz „Bon appétit!”. Paleta kolorów ma przywoływać wakacyjne skojarzenia.
Zobacz również


Kolekcję promują popularni twórcy internetowi: Dresscode Crew, Maria Jeleniewska, Bartosz Laskowski i Hanna Puchalska z Genzie.
Kolekcję uszyto w Polsce. Zestawy z kolekcji będzie można zdobyć wyłącznie w konkursie w aplikacji Żappka.
GroupM oficjalnie staje się WPP Media
– W kolekcji dla Żabki zgłębiałam świat oferty ciepłych przekąsek, który połączyłam z lekkim i przyjemnym wakacyjnym vibem. Koszulki z projektem żabkowego logo są kolejnym elementem w budowaniu społeczności Żabki, nawiązują do stylu vintage oraz college. Wesołym uzupełnieniem są spodenki z nadrukiem szachownicy oraz „sprana” czapka z daszkiem i praktyczna zwijana torba. Całość tworzy zestaw idealny na letnie wojaże i wypady do Żabki – mówi projektantka Justyna Tasak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To druga odsłona modowej kolekcji Żabki – w marcu sieć zaprezentowała limitowaną kolekcję Żabka CREW, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród fanów marki. W zestawie znalazły się bluzy, t-shirty, bandany i breloki w czarno-zielonej kolorystyce.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko