Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Żabka wypuszcza wakacyjną kolekcję limitowanych ubrań z logo sieci z lat 90.

Żabka wypuszcza wakacyjną kolekcję limitowanych ubrań z logo sieci z lat 90.
Żabka prezentuje limitowaną kolekcję ubrań z logo z 1998 roku. W skład kolekcji wchodzą: t-shirt, torba, czapka z daszkiem oraz spodenki. Autorką kolekcji jest Justyna Tasak – projektantka, graficzka i malarka współpracująca z topowymi markami modowymi.
O autorze
1 min czytania 2025-05-28

Motywem przewodnim są przekąski z oferty Menu Żabka. Ubrania i torby zdobią hot dogi, pizza, frytki i burgery. Na koszulce i torbie znalazły się napisy: „ROK ZAŁOŻENIA 1998”, „See you at Żabka” oraz „Bon appétit!”. Paleta kolorów ma przywoływać wakacyjne skojarzenia.

Kolekcję promują popularni twórcy internetowi: Dresscode Crew, Maria Jeleniewska, Bartosz Laskowski i Hanna Puchalska z Genzie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcję uszyto w Polsce. Zestawy z kolekcji będzie można zdobyć wyłącznie w konkursie w aplikacji Żappka.

– W kolekcji dla Żabki zgłębiałam świat oferty ciepłych przekąsek, który połączyłam z lekkim i przyjemnym wakacyjnym vibem. Koszulki z projektem żabkowego logo są kolejnym elementem w budowaniu społeczności Żabki, nawiązują do stylu vintage oraz college. Wesołym uzupełnieniem są spodenki z nadrukiem szachownicy oraz „sprana” czapka z daszkiem i praktyczna zwijana torba. Całość tworzy zestaw idealny na letnie wojaże i wypady do Żabki – mówi projektantka Justyna Tasak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To druga odsłona modowej kolekcji Żabki – w marcu sieć zaprezentowała limitowaną kolekcję Żabka CREW, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród fanów marki. W zestawie znalazły się bluzy, t-shirty, bandany i breloki w czarno-zielonej kolorystyce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko