W udostępnionej graczom przestrzeni znalazły się nawiązania do sieci sklepów z zielonym szyldem – między innymi logo na budynkach, nazwy produktów z oferty czy autonomiczny robot Robbie, który przygotowuje hot dogi.

Zobacz również
Bohaterami nowej gry na Roblox są Foodziki. W skład drużyny wchodzą postacie reprezentujące dania z Żabka Menu: kanapka trójkątna Czaruś, hot dog Dożek, Frytka, pizza Slajsik i burger Bułas. Zasady gry są proste: po wylądowaniu w losowym miejscu na mapie gry, trzeba złapać Foodzika i jak najdłużej go utrzymać. Rywalizacja może odbywać się w trzech formułach:
- Free For All – gdzie każdy rywalizuje z każdym, gracze widzą, kto aktualnie jest Foodzikiem i starają się go przejąć,
- Team vs Team – w posiadaniu Foodzika jest konkretny zespół, a inne drużyny próbują go zdobyć,
- Singleplayer – gdzie pojedynczy gracz musi jak najszybciej dobiec do Foodzika ze swojej aktualnej lokalizacji i go schwytać.
Oprawę graficzną zapewniają dostępne w grze skiny, czyli nakładki zmieniające wygląd postaci, w motywie Foodzików.

W marketingu zawsze wygrywa drużyna. Dlaczego Studio PLAC zmienia się w PLAC360?
– Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy naszą obecność w świecie gamingu. „Łap Foodziki” to kolejna gra, która buduje naszą relację z użytkownikami platformy Roblox i pozwala im wejść w świat Żabki w zupełnie nowy sposób. Zadbaliśmy, by rozgrywka była intuicyjna, dynamiczna i atrakcyjna zarówno dla graczy rywalizujących samodzielnie, jak i dla grup znajomych. Wierzymy, że gra dostarczy wielu pozytywnych wrażeń, a przy tym umocni naszą obecność w świecie cyfrowej rozrywki – mówi Jerzy Roguski, Chief Commercial Officer w Żabka Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gra dostępna pod linkiem.