Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Żabka z okazji Walentynek wprowadza do sprzedaży różowego hot doga

Z okazji walentynek Żabka przygotowała dla swoich klientów limitowaną wersję hot doga. Love Dog w różowej bułce z kiełbaską z dodatkiem żurawiny i sosem spicy mango dostępny jest od 13 lutego br. we wszystkich sklepach Żabka oraz w całodobowym sklepie autonomicznym Żabka Nano w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2023-02-13

Żabka postanowiła po raz kolejny zaskoczyć swoich klientów, wprowadzając z okazji Dnia Zakochanych kolejną unikatową wersję hot doga. Love Dog to unikalne połączenie różowej bułki, kiełbaski z dodatkiem żurawiny i specjalnego pikantnego sosu na bazie przecieru z mango z dodatkiem czerwonej ostrej papryki. Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania jego własnej wersji. Od 13 do 19 lutego br., w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie Love Dogi będzie przygotowywał także Robbie.

Różowy hot dog będzie dostępny w sprzedaży od 13 do 28 lutego br. lub do wyczerpania zapasów, w regularnej cenie 5,99 zł, a z aplikacją Żappka w cenie 4,99 zł. W walentynki, czyli 14 lutego br., użytkownicy Żappki będą mogli kupić produkt w promocyjnej cenie 3,99 zł.

W okresie od 1 do 14 lutego br., w sklepach Żabka znaleźć można także okolicznościowe słodycze, m.in. bombonierki, żelki, lizak czekoladowy serce, a także jabłka walentynkowe z napisem „I love you”. Dodatkowo w walentynki klienci będą mogli zakupić bukiety róż.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

PS Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z początkiem lutego br. Żabka wystartowała z kampanią „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy”. Sieć w zabawny sposób pokazuje w niej sytuacje, kiedy to skorzystanie z ekspresowych zakupów online może być lepszym rozwiązaniem niż wizyta w sklepie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się