Główną osią świątecznej kampanii Warszawy jest 30 sekundowy spot, który wykorzystuje współczesny trend na robienie zdjęć i dzielenie się nimi z bliskimi. Jednocześnie motyw „zatrzymania chwili” na fotografii -stop klatki -wykorzystany w jego fabule, pozwala zbudować kolaż ze świątecznych sytuacji, w których ludzie celebrują święta na swój sposób. Wielka iluminacja Warszawy zostaje wpleciona w codzienne historie, życie warszawiaków oraz ich radości. Bohaterem spotu staje się miasto, które jest powodem dumy dla swoich mieszkańców, daje im przestrzeń do wyrażania uczuć i emocji. Jednocześnie wyzwala też w ludziach moc pozytywnej energii, która iluminuje w widoczny sposób.
W przedświątecznym pośpiechu często gubimy to, co najważniejsze – szczególną atmosferę świąt Bożego Narodzenia. Świąteczna iluminacja, zainstalowana na warszawskich ulicach, zachęca do spędzenia czasu z najbliższymi. Do tego chcieliśmy przekonać warszawiaków w tegorocznym spocie – mówi Robert Zydel, Dyrektor Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu M. st. Warszawy.
Zobacz również
30 sekundowy spot będzie emitowany przez dwa tygodnie w telewizjach TVP i TVN. Kampania zostanie wsparta reklamami w stołecznych wydaniach Faktu, Gazety Wyborczej i Super Expressu. Zaplanowano również działania w Internecie na stronie um.warszawa.pl oraz w oficjalnych kanałach social media Ratusza na Facebooku i YouTube.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Allegro, spot w reżyserii Dominika Strussa wyprodukował dom produkcyjny Tyrka Studio.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing