Szopi to nie tylko zakupy, ale także więcej czasu, który możemy poświęcić dla rodziny i przyjaciół. Start up obecnie działa na terenie: Krakowa, Warszawy i od niedawna także Wrocławia.
More Bananas tworzy całościową strategię marki w social mediach. Planuje i obsługuje media społecznościowe (Facebooka, Instagrama), a także realizuje kampanie efektywnościowe.
Zobacz również
Oferta marki trafia do osób, które nie lubią długich kolejek w sklepach, wyjść na codzienne zakupy czy tych, dla których robienie zakupów to marnowanie czasu. Tworząc i realizując strategię dla Szopi pokazujemy markę jako nowoczesne rozwiązanie, które zaspokaja potrzeby współczesnych ludzi. Nie tylko budujemy społeczność wokół marki, ale i tworzymy treści, dzięki którym Szopi staje się bliższe swoim klientom. – mówi Anna Ledwoń, Head of marketing w More Bananas.
Współpraca z markami, to także akcje marketingowe i promocyjne, dzięki którym odbiorcy zapamiętają ją na dłużej. W przypadku Szopi, jedną z takich akcji jest wydarzenie “Dzień dobry Wrocław”, które agencja realizuje wspólnie z marką. W ramach wydarzenia, uczestnicy mogą wybrać organizację, która otrzyma 3000 zł na świąteczne zakupy.
Aby dołożyć własną cegiełkę do akcji, należy w dedykowanym poście przywitać się z szopi we Wrocławiu, a następnie 2 listopada zagłosować na jedną z nominowanych organizacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Łączenie działań budujących wizerunek marki z odpowiednio targetowaną reklamą sprawia, że Szopi stale zdobywa nowych klientów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing