Zakupy zrobisz w tramwaju – mobilne Ezakupy Tesco

Największa brytyjska sieć handlowa, lider na polskim rynku, uruchamia mobilne Ezakupy. Teraz każdy użytkownik smartfona będzie mógł kupić ziemniaki, mleko czy chleb z dostawą do domu – z dowolnego miejsca, np. przed gabinetem lekarskim czy w tramwaju.
O autorze
1 min czytania 2013-01-31

Ezakupy już od kilku miesięcy umożliwiają klientom zamawianie produktów online, co idealnie sprawdza się w przypadku braku możliwości zrobienia tradycyjnych zakupów. Teraz sieć stawia krok do przodu, uruchamiając mobilną wersję strony – dla wszystkich, którzy o braku niezbędnych produktów przypomną sobie na uczelni, w pracy czy też w oczekiwaniu na autobus.

Wersja mobilna strony posiada podstawowe funkcje jak logowanie, wybór produktów, terminu dostawy, skorzystanie z promocji, ale też historię poprzednio zakupionych produktów. Dostępna jest – tak jak serwis www – w dwóch wersjach językowych: polskiej oraz angielskiej.

Rozwiązanie na miarę naszych czasów aż upomina się o przetestowanie. Wystarczy jednorazowe zeskanowanie kodu, znajdującego się na stronie Ezakupów, byśmy umieścili adres serwisu na stałe w swojej komórce. Można również wpisać adres w przeglądarce: m.ezakupy.tesco.pl Jak sprawdzi się nowa usługa? Odpowiedź wydaje się być oczywista – dzisiejsze technologie i rozwiązania mobilne mają za zadanie ułatwiać życie i zaoszczędzać czas przy codziennych czynnościach. W tym na pewno pomogą mobilne Ezakupy.

– Dziś klienci oczekują czegoś więcej. W świecie nowoczesnych technologii, Internetu i smartfonów, tworzy się naturalna potrzeba załatwiania codziennych spraw za pomocą komputera czy telefonu komórkowego. Mam tu na myśli zarówno opłacenie rachunków, zakup biletów, czy wreszcie zrobienie zakupów spożywczych, proszku do prania, prasy czy karmy dla zwierząt. Nasza strona mobilna na smartfony to kolejny krok, który stawiamy, idąc z duchem czasu. Serwis Tesco Ezakupy rozwija się nieustannie, a my niestrudzenie dostarczamy zakupy bezpośrednio do domów naszych klientów. Teraz będą oni mogli zamawiać zakupy również w oczekiwaniu na tramwaj lub na przykład przed gabinetem lekarskim – mówi Rafał Trawicki, Marketing Manager Tesco Ezakupy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W czasie rosnących wciąż korków, nadmiaru obowiązków czy często po prostu zbyt krótkiej doby, wersja mobilna zdaje się być dobrą deską ratunku, która w sytuacjach awaryjnych nie pozostawi nas bez chleba, mąki, mleka i puszki dla kota.

Kod zeskanować można na stronie: www.tesco.pl/ezakupy/powiadom-mnie-o-dostepnosci-uslugi.php.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się