W surrealistycznych wnętrzach hotelowych A$AP Rocky ze swoją ekipą towarzyszą czterem dziewczynom, których walizki podczas pobytu w A$AP Hotel wylądowały w innych pokojach.
A$AP Rocky, którego Business of Fashion, Highsnobiety czy Complex okrzyknęły gwiazdą o najbardziej wpływowym stylu sprawia, że akcja „Remix Fashion” przybiera niespodziewany zwrot, inspirując top modelki do łączenia ze sobą urbań popularnych marek z tymi z wyższej półki. W teledysku z pogranicza mody i muzyki A$AP Rocky ze swoją ekipą podmieniają walizki gości, o czym dziewczyny dowiadują się po zakwaterowaniu w odzwierciedlających ich styl pokojach. A$AP, znany z mieszania ubrań w różnych przedziałach cenowych, zachęca modelki do tego, aby wyraziły swój styl, eksperymentując z markami i daje im przy tym wolną rękę, a wszystko to dzieje się z jego muzyką w tle.
Zobacz również
Bohaterki klipu – Jourdan Dunn, Andreea Diaconu, Kris Gottschalk i Julia Nobis – cechuje pewność siebie i gotowość do przekraczania granic w wyrażaniu swojej osobowości. Po dotarciu do A$AP Hotel każda z nich ma na sobie własny zestaw złożony z ubrań dostępnych w Zalando. A$AP, który chętnie łączy modę miejską z elementami luksusowymi, zachęca dziewczyny do tego, aby puściły wodze wyobraźni i stworzyły własne stylizacje, wybierając ubrania najciekawszych marek w różnych przedziałach cenowych.
„Bardzo cieszymy się z kontynuacji współpracy z A$AP Rocky’m po jego występie na zeszłorocznej edycji Bread&Butter w Berlinie. ‘Remix Fashion’ to kampania, która ma zachęcić kobiety do eksperymentów polegających na łączeniu ze sobą ubrań popularnych marek z tymi z wyższej półki, a jej bohateriami są A$AP oraz cztery modelki. Klip z pogranicza mody i muzyki to nowy format, którym chcemy zaskoczyć i zainspirować naszych klientów”, tłumaczy Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando.
Zdjęcia do kampanii „Remix Fashion” odbyły się w Los Angeles, a za kamerą stanął mieszkający w Nowym Jorku reżyser Gordon von Steiner. Film stanowi centralny element kampanii internetowej, która promowana będzie również za pośrednictwem prasy, reklamy OOH oraz w kanałach marketingowych Zalando. Oficjalną premierę kampanii zaplanowano na 19 lutego 2017 i można ją zobaczyć na stronie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing