Zalando oferuje pakiet wsparcia dla sklepów stacjonarnych

1 lipca br. Zalando uruchomi w Polsce usługę Connected Retail – program wsparcia dla sklepów stacjonarnych, które będą mogły realizować zamówienia złożone za pośrednictwem platformy Zalando. To odpowiedź marki na znaczne spadki sprzedaży stacjonarnych sklepów spowodowane pandemią Covid-19.
O autorze
1 min czytania 2020-06-16

Zalando rozszerza program wsparcia dla sklepów stacjonarnych, aby wesprzeć je w kryzysie, który spowodowała pandemia. 1 lipca 2020 r. Zalando uruchomi specjalną ofertę dla partnerów w ramach Connected Retail. Firma umożliwi sklepom sprzedaż za pośrednictwem swojej platformy i przez pierwsze miesiące zrezygnuje z pobierania od członków programu opłat prowizyjnych, do końca roku będzie także rozliczać się z nimi w cyklu tygodniowym.

– Kiedy tylko zdobyliśmy pierwsze doświadczenia z kryzysu spowodowanego przez Covid-19 i poznaliśmy jego konsekwencje dla sprzedawców offline, wiedzieliśmy, że chcemy szybko zaoferować im wsparcie – nie tylko teraz, ale także w dłuższej perspektywie. Polska potrafi sobie skutecznie radzić z kryzysami, co udowadniała zarówno w przeszłości, jak i obecnie. Program Connected Retail oferuje sklepom stacjonarnym możliwość sprzedaży asortymentu online i przyspieszenie powrotu do biznesu. Ten strategiczny krok to dla nas również nowa szansa, dzięki której możemy stworzyć jeszcze bardziej ekscytujące i zrównoważone zakupy dla polskich klientów: szerszy, bardziej zlokalizowany asortyment, wysyłany od lokalnych sprzedawców jeszcze szybciej – mówi Dawid Pożoga, marketing lead na Polskę w Zalando SE.

Obecnie ponad 1800 sklepów jest podłączonych do platformy Zalando, wysyłając do 41 000 zamówień dziennie. Odnoszący największe sukcesy partnerzy wysłali 6400 zamówień w ciągu jednego dnia. Zalando dzięki programowi chce wesprzeć przede wszystkim lokalne marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj