Ulubiony przez Polki sklep internetowy oferuje dostawy do domu i 100-dniowe prawo zwrotu bez podawania przyczyny. Najnowsza kampania Zalando udowadnia, że taka usługa idealnie się sprawdza w e-handlu, a także przekonuje kobiety jak prosto jest ziścić swoje modowe marzenia! Kampania startuje 13 września.
Darmowa przesyłka i zwroty są od zawsze częścią filozofii Zalando. Ze względu na strukturę kosztów odróżniającą Zalando od sklepów stacjonarnych, na największych rynkach, na których operuje platforma, w tym w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, mimo iż notowana jest tam największa liczba odsyłek, od 2012 firma osiąga znaczący zysk.
Zobacz również
Najnowsza kampania Zalando udowadnia, że procedura zwrotów faktycznie jest na stałe wpisana w działalność firmy. Spot reklamowy przedstawia pewną siebie kobietę, która świadomie dobiera swoje ubrania tak, aby spełniały jej potrzeby i odzwierciedlały charakter. Podobnie jak w życiu, czasami trudno jest podjąć decyzję, czy dana rzecz do końca pasuje do naszego stylu, dlatego Zalando ze swoim szerokim wyborem jest tak dobrym rozwiązaniem. To asortyment ponad 1500 marek, który jest dostępny w jednym miejscu, a tego nie może zaoferować żadna galeria handlowa. Robienie zakupów poprzez Internet jest przede wszystkim łatwe, ale również przyjemne i relaksujące. Każda kobieta może bawić się modą i wykreować dla siebie kompletny look zaledwie paroma kliknięciami myszki, bez potrzeby wychodzenia z domu. Dzięki temu domowe zacisze staje się prywatną przymierzalnią, w której bezstresowo można przymierzać ubrania, a w ciągu 100 dni zdecydować, które z nich chcemy zwrócić bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zwroty są takie proste – wystarczy zamówić kuriera, przykleić nalepkę zwrotną i gotowe. Nie ma nic prostszego!
Kampania Jesień/Zima 2015 startuje 13 września na wszystkich platformach w tym: Zalando.pl, Facebook, Youtube, w prasie drukowanej i w telewizji, natomiast plakaty i billboardy w największych polskich miastach ukazały się już 1 września. Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez Matthew Frost, który jest znany ze swoich produkcji dla Louis Vuitton, Reebok i dla Vogue. W kampanii wzięła udział znana we Włoszech aktorka Vanessa Incontrada.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell