W ramach celebrowania 10. urodzin Zalando na polskim rynku powstała lokalna kampania „Ty decydujesz, kiedy zaczyna się moda”, która prezentuje zmianę, jaka nastąpiła w podejściu do mody na przestrzeni ostatnich lat w Polsce.
W kampanii telewizyjnej i internetowej występują aktorki Danuta Stenka i Agnieszka Grochowska, piosenkarka Rosalie, najstarsza w Polsce Drag Queen Lulla La Polaca, trenerka personalna Katarzyna Wolska, modelka Wiktoria Jagiełło oraz aktorzy Andrzej Chyra i Milton Vicente.
Zobacz również
Każdy z bohaterów i bohaterek występujących w kampanii wnosi do historii odpowiedź na pytanie Zalando: „Kiedy zaczyna się moda?”. Dla Danuty Stenki to możliwość podkreślania elegancji, nawet gdy jest poza sceną. Agnieszka Grochowska zdradza, że moda daje jej możliwość wyróżnienia się lub zniknięcia w tłumie, kiedy tylko ma na to ochotę. Dla artystki Rosalie, strój symbolizuje pewność siebie. Trenerka Katarzyna Wolska stwierdza, że jej styl nie jest uzależniony od żadnej konkretnej okazji, a modelka Wiktoria Jagiełło lubi podkreślać swoją kobiecość wykorzystując do tego ubrania. Dla Andrzeja Chyry moda jest kostiumem nawet poza planem, a Milton Vicente dzięki niej czuje więź z innymi. W kampanii wystąpił również Andrzej Szwan, znany jako Drag Queen Lulla La Polaca, który wykorzystuje modę do kreowania swojej scenicznej osobowości.
W ciągu ostatnich 10 lat Zalando dostarczyło klientom w Polsce narzędzia do pełnego wyrażania siebie i opowiadania poprzez modę osobistych historii. Dzięki obecności na platformie ponad 3 500 marek, od tych lokalnych po międzynarodowe, a także wsparciu polskich projektantów oraz sprzedawców, Zalando jest na najlepszej drodze, aby stać się punktem wyjściowym dla mody – tak zwanym Starting Point for Fashion. Kontynuujemy współpracę z najlepszymi w swojej klasie partnerami dla marek i w ten sposób nadal będziemy miejscem, do którego kierują się miłośnicy mody szukając konkretnych produktów lub kiedy potrzebują odrobiny inspiracj – mówi Daniel Rogiński, general manager CEE Zalando.
Kampania „Ty decydujesz, kiedy zaczyna się moda” będzie trwała od 6 czerwca do 27 sierpnia i zostanie zrealizowana na wielu nośnikach i różnych formatach, takich jak zdjęcia oraz 15 i 30- sekundowe klipy video. Kampania 360° będzie realizowana w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych, PR oraz Onsite i została wyreżyserowana przez Mikołaja Sadowskiego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing