Zalando wzmacnia strategiczne partnerstwo z Nike

Współpraca pozwoli klientom kupować na Zalando limitowany asortyment Nike z wcześniejszym dostępem do premierowych produktów. Partnerstwo będzie stopniowo wprowadzane w Polsce i dziewięciu innych krajach.
O autorze
2 min czytania 2022-10-04

Zalando oraz Nike zrobiły kolejny krok w kierunku umacniania strategicznego partnerstwa, pogłębiając i wzmacniając wieloletnie relacje obu marek. Współpraca łączy doświadczenie i wiedzę z zakresu e-commerce, którymi dysponuje Zalando z asortymentem obuwia i odzieży Nike, projektowanym, by wspierać konsumentów we włączaniu sportu do codziennych nawyków.

Nike od zawsze był ważnym partnerem, który ekscytował i inspirował klientów Zalando. Cieszymy się, że możemy teraz przenieść naszą współpracę na jeszcze wyższy poziom, oferując klientom wyjątkowe korzyści podczas zakupów produktów Nike na platformie Zalando. W ramach naszej strategii, Starting Point for Fashion and Lifestyle, chcemy być miejscem, które zapewnia klientom najlepsze doświadczenia zakupowe i swobodę wyboru. Dzięki nowemu partnerstwu, możemy oferować użytkownikom Zalando dostęp do szerokiego asortymentu innowacyjnego i lifestylowego sportowego obuwia oraz odzieży Nike, a także atrakcyjne korzyści członkowskie i wyjątkowe doświadczenie zakupowe – podkreśla David Schneider, Co-CEO Zalando.

Łącząc swoje konto Nike z profilem Zalando, klienci w Polsce, a także w Niemczech, Austrii, Holandii, Francji, Belgii, Danii, Szwecji, Finlandii i Włoszech, uzyskają dostęp do limitowanego asortymentu. Pozwoli im to na zakup rozszerzonej oferty obuwia i odzieży Nike bezpośrednio na platformie Zalando.

Wiemy, że w tej chwili oczekiwania konsumentów są większe niż kiedykolwiek wcześniej. Naszym celem jest angażowanie klientów zawsze wtedy, kiedy chcą uprawiać sport, inspirować się sportem i kupować produkty sportowe. Dzięki partnerom takim jak Zalando, możemy łączyć klientów z naszą marką oraz sportem, a przy tym obsługiwać ich jeszcze szybciej i wygodniej niż dotychczas – mówi Carl Grebert, wiceprezes i dyrektor generalny Nike (EMEA).
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Oferta Zalando już w tej chwili jest niezmiernie szeroka. Nasi polscy klienci mogą wybierać spośród 3500 tysiąca różnorodnych marek, a dzięki technologii każdy z użytkowników posiada na naszej platformie swój indywidualny sklep dopasowany do swoich preferencji i stylu. Partnerstwo strategiczne z Nike będzie idealnym uzupełnieniem naszej oferty, da nam szansę na zapewnienie klientom jeszcze lepszych inspiracji i doświadczeń zakupowych a także pozwoli na dalsze pogłębienie naszych relacji z klientami – podkreśla Daniel Rogiński, dyrektor generalny Zalando na obszar Europy Środkowo-Wschodniej.

Obie firmy wyznają podobne wartości w zakresie zrównoważonego rozwoju, a także zarządzania różnorodnością w organizacji (D&I). Zarówno Nike jak i Zalando, podjęły też konkretne długoterminowe zobowiązania względem oferowania bardziej zrównoważonego asortymentu, zmniejszenia śladu węglowego w działalności operacyjnej, a także tworzenia inkluzywnych doświadczeń dla klientów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca zostanie wdrożona na wszystkich dziesięciu rynkach, na których firma Nike jest obecna dzięki programowi partnerskiemu Zalando – począwszy od Austrii w połowie października.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się