Arket to marka ukierunkowana na nowoczesny rynek, jej kolekcje składają się z sezonowych ubrań i dodatków, ponadczasowych elementów bazowych, zapachów, kosmetyków i produktów podróżnych, a także szeregu artykułów gospodarstwa domowego.
– Naszym celem jest oferowanie pięknie wykonanych przedmiotów codziennego użytku: prostych, funkcjonalnych i wszechstronnych elementów, które łatwo wkomponować w swoją garderobę lub dom, a które przetrwają wiele sezonów. Bardzo cieszymy się z możliwości współpracy z Zalando i czekamy z niecierpliwością na okazję aby zaprezentować nasze kolekcje szerokiej grupie świadomych i dociekliwych klientów – mówi dyrektor zarządzająca Arket Pernilla Wohlfahrt.
Zobacz również
Arket dołącza do Weekday i Monki jako najnowsza marka należąca do H&M Group, prezentująca swoje kolekcje na platformie Zalando.
– W celu pogłębienia naszych relacji z klientami, skupiamy się na oferowaniu najlepszego asortymentu modowego. Obszerne, zrównoważone kolekcje modowe marki ARKET są doskonałym uzupełnieniem oferty Zalando. Dzięki wprowadzeniu na platformę ARKET, nasi klienci skorzystają z jeszcze szerszej oferty skandynawskiej mody, skupiającej się na dobrze wykonanych, trwałych produktach. Bardzo się cieszymy, że możemy wzmocnić nasze partnerstwo z H&M Group i powitać markę ARKET na platformie Zalando – mówi Boris Ewenstein, senior vice president supply w Zalando.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach