Zalando kontynuuje strategiczne partnerstwo z Copenhagen Fashion Week, otwierając po raz drugi nabór wniosków o nagrodę Zalando Sustainability Award. Zalando Sustainability Award ma na celu zachęcenie marek modowych do poszukiwania zrównoważonych alternatyw i wprowadzania strategii przyczyniających się do bardziej zrównoważonego przemysłu. Termin zgłaszania marek upływa 4 maja, a zwycięzca zostanie ogłoszony 13 sierpnia podczas Copenhagen Fashion Week 2021. Zwycięska marka otrzyma nagrodę w wysokości 20 000 euro, a także partnerstwo z Zalando w opracowaniu ekskluzywnej kolekcji kapsułowej.
W ramach partnerstwa zostaną zbadane rozwiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju przy projektowaniu materiałów, procesów produkcyjnych, rozwiązań technologicznych i identyfikowalności, w celu zdobycia wiedzy, którą można podzielić się z branżą. Aby dodatkowo wesprzeć zwycięską markę w jej rozwoju biznesowym, Zalando udostępni ją ponad 38 milionom aktywnych klientów na 17 europejskich rynkach.
Zobacz również
Nagroda wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju Zalando, do.MORE, i umożliwia wykorzystanie platformy modowej do ułatwienia współpracy w całej branży, jednocześnie zwracając uwagę na marki, które podzielają wizję Zalando. Inicjatywa ma na celu podniesienie świadomości i nawiązanie dyskusji na temat zrównoważonego rozwoju, a także zachęcenie marek modowych do poszukiwania bardziej zrównoważonych alternatyw.
Trzech finalistów zostanie wybranych 27 maja przez międzynarodowe jury składające się z liderów branży, przedstawicieli kierownictwa Zalando i komitetu organizatorów Copenhagen Fashion Week. Wszyscy trzej finaliści otrzymają 10 000 euro w ramach pokrycia kosztów produkcji i staną się częścią programu pokazów Copenhagen Fashion Week, które odbędą się w dniach 10-12 sierpnia. Członkowie jury dokładnie przeanalizują strategię zrównoważonego rozwoju każdej marki, kolekcję oraz poziom zaangażowania w zrównoważony rozwój i innowację.
Marki mogą wziąć udział w rundzie aplikacyjnej, wysyłając swoją strategię zrównoważonego rozwoju i list motywacyjny na adres [email protected].
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej informacji na temat nagrody znajduje się tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing