Kampania została podzielona na dwa etapy. W pierwszym na profilach marki pojawiło się dwanaście informacji, które nawiązują do takich problemów jak m.in. nadwaga wśród dzieci, wycinka lasów tropikalnych, wpływ nadmiaru spożywania cukru na zdrowie oraz brak świadomości konsumentów przy wyborze niezdrowych przekąsek. Każda z informacji okraszona była hasztagiem #zamiast.
Zobacz również
W drugiej części tej kampanii teaserowej pojawiły się animacje z odpowiedziami sugerującymi, że np. zamiast nadwagi możesz wybrać baton, który zawiera 2 g cukru, a taki właśnie proponuje marka CHIAS.
W ten sposób został połączony teaser, kampania edukacyjna oraz wprowadzenie nowego produktu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wszystkie te informacje zostały sporządzone w oparciu o raporty takich organizacji jak UNICEF, WHO, Instytut Żywności i Żywienia oraz artykuły eksperckie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncepcję kreatywną oraz przeprowadzenie kampanii odpowiada agencja AdFather.