#zamiast, czyli niestandardowy launch nowych batonów marki CHIAS łączący teaser z kampanią edukacyjną

O autorze
0 min czytania 2020-10-12

Kampania została podzielona na dwa etapy. W pierwszym na profilach marki pojawiło się dwanaście informacji, które nawiązują do takich problemów jak m.in. nadwaga wśród dzieci, wycinka lasów tropikalnych, wpływ nadmiaru spożywania cukru na zdrowie oraz brak świadomości konsumentów przy wyborze niezdrowych przekąsek. Każda z informacji okraszona była hasztagiem #zamiast.

W drugiej części tej kampanii teaserowej pojawiły się animacje z odpowiedziami sugerującymi, że np. zamiast nadwagi możesz wybrać baton, który zawiera 2 g cukru, a taki właśnie proponuje marka CHIAS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ten sposób został połączony teaser, kampania edukacyjna oraz wprowadzenie nowego produktu.

Wszystkie te informacje zostały sporządzone w oparciu o raporty takich organizacji jak UNICEF, WHO, Instytut Żywności i Żywienia oraz artykuły eksperckie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję kreatywną oraz przeprowadzenie kampanii odpowiada agencja AdFather.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się