Celem akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” jest przekazanie środków finansowych wybranym placówkom oraz zwrócenie uwagi na problemy małych dzieci, walczących każdego dnia z chorobami onkologicznymi i mukowiscydozą. W stworzonej na potrzeby działań grze 2 THE LIGHT, gracze przemierzają trzy miasta, Kraków, Warszawę i Gdańsk, i zbierają monety, które następnie mogą przekazać na cele charytatywne. Każda wirtualny punkt oznacza realne 1 zł, które trafi do potrzebujących. Łącznie do zebrania jest 300 tys. zł, które następnie organizatorzy akcji, firma WIŚNIOWSKi wraz z partnerami handlowymi, przekażą wybranym placówkom.
– Postanowiliśmy kontynuować nasze działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, ponieważ są one wpisane w DNA naszej marki. Wiemy jak wiele dobra uczynić może jeden człowiek, a co dopiero armia bohaterów – ludzi, którzy dzięki naszej grze, postanowili wesprzeć dzieci w ich walce z ciężkimi chorobami. Gracz zbierając monety, może przekazać je na realną pomoc wybranym placówkom. WIŚNIOWSKI oraz wybrani partnerzy handlowi zamienią zebrane monety na złotówki. Przeznaczymy na ten cel 300 000 PLN oraz mamy nadzieję, że poprzez ogólnopolski zasięg akcji, zaangażujemy wielu internautów w ten szczytny cel – mówi Elżbieta Solewska, menedżer komunikacji marketingowej i PR WIŚNIOWSKI.
Zobacz również
Sama gra 2 THE LIGHT stylistyką nawiązuje do popularnych w latach 80. i 90. gier 16-bitowych, a za ścieżkę dźwiękową w niej wykorzystaną, stworzoną w klimacie muzyki z programu edukacyjnego dla młodzieży „Przybysze z Matplanety”, odpowiada Rafał Błażejewski, współtwórca zespołu OMNI.
W ramach działań stworzono także zbiórkę crowdfundingową w serwisie pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie, dzięki której każdy dodatkowo może wspomóc beneficjentów akcji. Dla wszystkich darczyńców przewidziane są wyjątkowe gadżety cyfrowe związane z grą 2 THE LIGHT.
Środki zebrane w ramach działań trafią do Fundacji Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie, Fundacji SCHOLA CORDIS oraz Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddziału w Gdańsku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing