„Zapach, który pokochasz” – wyjątkowa akcja z sercem marki Silan

Jak sprawić, aby ukochana osoba poczuła się naprawdę wyjątkowo? Piękny kwiat i serce to ponadczasowe symbole wyrażające miłość. A jeśli do tego dodamy jeszcze wspaniały zapach, efekt będzie gwarantowany. Na walentynki Silan sprawił radość wielu parom w Warszawie i Krakowie.
O autorze
2 min czytania 2021-04-12

14 lutego w walentynki wiele par i rodzin wybrało się na spacer, nie spodziewając się, że po drodze czeka ich miła niespodzianka. Niedaleko Dworca Warszawa Śródmieście oraz na Placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Krakowie marka płynów do płukania tkanin Silan (Henkel) rozstawiła ścianki z sercem z różowych róż, na tle którego można było zrobić sobie niepowtarzalne walentynkowe zdjęcie. Różowe serce w zimowej scenerii, z hasłem akcji „Zapach, który pokochasz”, przyciągało wiele osób, a pary entuzjastycznie brały udział w evencie, zyskując wspaniałą pamiątkę z tego dnia.

Z kolei w popularnych miejscach spacerów zakochanych, na Nowym Świecie i Krakowskim przedmieściu w Warszawie oraz przy Kładce Ojca Bernatka na krakowskim Kazimierzu, do której pary przypinają kłódki ze swoimi inicjałami, team Silana rozdawał przepiękne róże wraz z próbkami wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver. W ten sposób tego dnia Silan sprawił radość tysiącom osób.

– Walentynki to wyjątkowy dzień, który warto celebrować na wiele sposobów. My postanowiliśmy tego dnia wywołać uśmiech na twarzach przechodniów, nie tylko par, ale i całych rodzin czy pojedynczych osób. Każdy mógł zrobić sobie zdjęcie na tle efektownego serca z róż i wręczyć ukochanej osobie lub zabrać do domu piękny kwiat oraz próbkę nowego wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver. W ten sposób chcieliśmy sprawić, aby świeży zapach ubrań jeszcze długo kojarzył się z tym pełnym miłości dniem – mówi brand manager marki Silan.

Ponadto przez cały walentynkowy weekend, na nowoczesnym, wyróżniającym się w panoramie miasta budynku Warsaw Spire, warszawiacy mogli oglądać animację Silana „Zapach, który pokochasz” oraz charakterystyczną wstążkę w kształcie niebieskiego serca, znanego nam z komunikacji marki Silan.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ale to nie wszystko – marka Silan uczciła święto miłości w jeszcze jeden niezwykle pomysłowy sposób. Z okazji walentynkowej akcji Magdalena Witkiewicz, bestsellerowa autorka powieści, została poproszona o napisanie czterech opowiadań, które łączy motyw niebieskiej wstążki. Pełne dramatycznych zwrotów akcji i romantycznych scenerii historie miłosne czterech Polek otrzymały oprawę w postaci aromatu inspirowanego płynem do płukania tkanin Silan Romance z linii Silan Supreme, którym nasączono strony. W ten sposób powstała książka „PołączOne”, która pobudza wszystkie zmysły i zachęca do cieszenia się drobnymi przyjemnościami, takimi jak elegancki, romantyczny zapach ubrań.

Książkę można było otrzymać w sprzedaży promocyjnej w sieci sklepów Carrefour oraz na platformie Allegro. Fragmenty opowiadań na swoich kanałach społecznościowych czytały influencerki, m.in. Katarzyna Cichopek. Akcję przygotowała agencja Cut The Mustard. Za działania związane z walentynkową aktywacją „Silan z sercem” odpowiadała agencja Albedo Marketing Sp. z o.o. Komunikację PR prowadzi agencja Kuźnia PR Sp. z o.o.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się