Na marketingu jak na piłce nożnej i polityce znają się wszyscy. Nie wszyscy jednak wiedzą jak łączyć ze sobą elementy marketingowej strategii i jak sprawiać by konsumenci chcieli korzystać z takich a nie innych produktów i usług. Dlatego też tym razem do współpracy przy Startup Sprint zaprosiliśmy specjalistów od marketingu, którzy pomogą uczestnikom w pracach nad ich produktem i strategią. – Mówi Tomasz Czapliński, z funduszu LMS Invest, organizator wydarzenia.
Wydarzenie podzielone zostanie na dwie kategorie. Pierwszą z nich jest Pomysł na startup. W jej ramach uczestnicy będą rozwijać pomysły na nowe rozwiązania. Drugą kategorią jest Strategia to podstawa, w ramach której uczestnicy pod okiem mentorów będą pracować nad zarysem strategii marketingowej dla swojego startupu. Ostatniego dnia prac, w niedzielę zaprezentują przed jury to, co udało im się przez weekend wypracować.
Zobacz również
Miłośnicy nowych technologii na pewno zainteresują się poznańską edycją Startup Safary Office Tour – wycieczkę po biurach jednych z najbardziej znanych firm nowotechnolologicznych i miejsca związanych ze startupami. Do obejrzenia będą między innymi biura Wykop.pl, Omni3D oraz Netguru.
Organizatorzy wydarzenia to LMS Invest oraz Grupa Allegro. NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]