Kampania ma wspierać ruch na www.sklep.pgg.pl i sprzedaż produktów, ale jej zadaniem jest również budowanie świadomości marki oraz jej bogatej oferty opartej na złożonym i innowacyjnym procesie technologicznym.
– Okres jesienny zawsze był czasem wzmożonego zainteresowania naszymi produktami. To właśnie teraz osoby ogrzewające domy węglem intensywne kupują opał na sezon grzewczy, poszukują informacji, porównują produkty i ceny. Dlatego szczyt komunikacji ekogroszków PGG S.A. przypada dokładnie wtedy, gdy klienci tego potrzebują. Zainteresowanie ekogroszkami: Karlik, Pieklorz, Retopal, jest coraz większe – w e-sklepie PGG S.A. już w pierwszej połowie roku liczba zamówień wzrosła o ponad 50% w odniesieniu do tego samego okresu rok wcześniej, a teraz, w szczycie sezonu zakupowego, gdy od 13 września br. Polska Grupa Górnicza S.A. realizuje ogólnopolską kampanię reklamową, spodziewamy się jeszcze lepszych wyników – wyjaśnia Tomasz Głogowski, rzecznik największego krajowego producenta węgla.
Zobacz również
– Archetyp krasnoludka towarzyszy nam już od dzieciństwa. Ta baśniowa postać, znana choćby z „Królewny Śnieżki” czy z trylogii „Władca Pierścieni”, jest niezwykle oddana swojej pracy, w tym przypadku ciężkiej pracy w kopalni. Dlatego w najnowszej kampanii dla ekogroszku PGG S.A. naturalnym wydało się użycie właśnie tych bohaterów. Historię w digitalu opowiadają trzej różni krasnale dopasowani do różnych produktów spółki i różnych grup konsumentów. Natomiast w radiu możemy usłyszeć nową wersję przedszkolnego hitu „My jesteśmy krasnoludki”. Gwarantuję, że wystarczy raz usłyszeć, aby melodia nie mogła nam wyjść z głowy do końca dnia. Co prawda, sezon grzewczy przed nami, ale mamy nadzieję, że baśniowa komunikacja przełoży się na równie bajeczne wyniki sprzedaży – dodaje Magdalena Marek, Associate Creative Director w Havas Warsaw.
Kampania potrwa od 13 września do 14 listopada 2021 r. Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem radio oraz digital. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy Arena.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing