„Zapraszamy ciepło do domu” – nowa kampania Polskiej Grupy Górniczej S.A.

13 września ruszyła nowa kampania Polskiej Grupy Górniczej S.A. Jej celem jest stworzenie wyrazistego, charakterystycznego formatu, który umocni świadomość istnienia pełnej gamy ekogroszków PGG S.A
O autorze
1 min czytania 2021-09-15

Kampania ma wspierać ruch na www.sklep.pgg.pl i sprzedaż produktów, ale jej zadaniem jest również budowanie świadomości marki oraz jej bogatej oferty opartej na złożonym i innowacyjnym procesie technologicznym.

– Okres jesienny zawsze był czasem wzmożonego zainteresowania naszymi produktami. To właśnie teraz osoby ogrzewające domy węglem intensywne kupują opał na sezon grzewczy, poszukują informacji, porównują produkty i ceny. Dlatego szczyt komunikacji ekogroszków PGG S.A. przypada dokładnie wtedy, gdy klienci tego potrzebują. Zainteresowanie ekogroszkami: Karlik, Pieklorz, Retopal, jest coraz większe – w e-sklepie PGG S.A. już w pierwszej połowie roku liczba zamówień wzrosła o ponad 50% w odniesieniu do tego samego okresu rok wcześniej, a teraz, w szczycie sezonu zakupowego, gdy od 13 września br. Polska Grupa Górnicza S.A. realizuje ogólnopolską kampanię reklamową, spodziewamy się jeszcze lepszych wyników – wyjaśnia Tomasz Głogowski, rzecznik największego krajowego producenta węgla.

– Archetyp krasnoludka towarzyszy nam już od dzieciństwa. Ta baśniowa postać, znana choćby z „Królewny Śnieżki” czy z trylogii „Władca Pierścieni”, jest niezwykle oddana swojej pracy, w tym przypadku ciężkiej pracy w kopalni. Dlatego w najnowszej kampanii dla ekogroszku PGG S.A. naturalnym wydało się użycie właśnie tych bohaterów. Historię w digitalu opowiadają trzej różni krasnale dopasowani do różnych produktów spółki i różnych grup konsumentów. Natomiast w radiu możemy usłyszeć nową wersję przedszkolnego hitu „My jesteśmy krasnoludki”. Gwarantuję, że wystarczy raz usłyszeć, aby melodia nie mogła nam wyjść z głowy do końca dnia. Co prawda, sezon grzewczy przed nami, ale mamy nadzieję, że baśniowa komunikacja przełoży się na równie bajeczne wyniki sprzedaży – dodaje Magdalena Marek, Associate Creative Director w Havas Warsaw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa od 13 września do 14 listopada 2021 r. Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem radio oraz digital. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy Arena.

Słuchaj podcastu NowyMarketing