Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone zostaną sektory kreatywne Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Spotkanie odbędzie się w Centrum Kreatywności Targowa przy ul. Targowej 56 w Warszawie.
Creative Business Network to rozszerzenie działań Filmteractive, wydarzenia, które od 12 lat pomaga branżom sektora kreatywnego w cyfrowej transformacji oraz łączy je z biznesem. Filmteractive od samego początku uczył jak adaptować nowe technologie w poszczególnych branżach z nastawieniem na marketing, reklamę, design, modę, producentów filmowych, wydawców gier, muzykę, startupy. Przypatruje się także artystom, którzy w swojej praktyce i eksperymentach często wykraczają poza schematy i torują drogę nowym pomysłom i projektom.
Zobacz również
– Od dłuższego czasu czuliśmy potrzebę przeniesienia działań z powrotem do świata rzeczywistego. Przekazywanie wiedzy oraz dzielenie się najlepszymi praktykami online świetnie sprawdziło się podczas pandemii. Jednakże postpandemicznie, w sytuacji nadchodzącej recesji, sektory kreatywne muszą jeszcze bardziej postawić na współpracę między sobą i z tzw. dużym biznesem. Nie tylko w Polsce ale i za granicą. Dlatego postanowiliśmy uruchomić nowe wydarzenie, które ułatwi współpracę oraz networking w Polsce i za granicą – mówi Olgierd Cygan, pomysłodawca Filmteractive.
Creative Business Network w 2023 roku to przede wszystkim spotkania z osobami bezpośrednio zaangażowanymi we wspieranie i rozwój europejskiego sektora kreatywnego. Będzie on reprezentowany min. przez kluczowe organizacje polskie (min. IAB Polska, SAR, Fundacja Digital Poland, Centrum Kreatywności Targowa), europejskie (Creative Europe Desk Poland) oraz brytyjskie (min. Advertising Association, British Council, British-Polish Chamber of Commerce, Creative Scotland, UKAEG) oraz ich członków. To świetna okazja, żeby poznać nowych partnerów, ale także dowiedzieć się, jak działają sektory kreatywne w Polsce, w Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii.
Wydarzenie jest objęte honorowym patronatem Prezydent Miasta Łodzi Hanny Zdanowskiej oraz Ambasady Brytyjskiej. Odbędzie się w niezwykle inspirującej przestrzeni udostępnionej przez współorganizatora wydarzenia – Centrum Kreatywności Targowa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Na wydarzenie obowiązuje bezpłatna rejestracja konieczna do potwierdzenia udziału przez organizatorów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowa agenda dostępna jest na www.filmteractive.eu.